Տիգրան Ավինյան

ՀՀ նախկին փոխվարչապետ, «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության վարչության անդամ։ Ծնվել է 1989թ. փետրվարի 28-ին։ 2005 թվականին ավարտել է Երեւանի Ալեքսանդր Պուշկինի անվան թիվ 8 դպրոցը: 2009 թվականին ավարտել է Հայ-ռուսական (սլավոնական) համալսարանի կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի բակալավրիատը: 2011 թվականին ավարտել է Հայ-ռուսական (սլավոնական) համալսարանի կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի մագիստրատուրան (տնտեսագիտության մեջ մաթեմատիկական մոդելավորման գծով): 2014 թվականին գերազանցությամբ ավարտել է Լոնդոնի Մարիա թագուհու համալսարանը, ստանալով ֆինանսների մագիստրոսի կոչում:

2009-2013 թվականներին աշխատել է Զարգացման Հայկական Բանկում որպես բիզնես վարկավորման բաժնի ավագ մասնագետ: 2010-2011 թվականներին հիմնադրել եւ ղեկավարել է ոռոգման համակարգերի տեղադրմամբ եւ լանդշաֆտային դիզայնով զբաղվող «Իրիգեյթ» ընկերությունը: 2014-2016 թվականներին աշխատել է ՇՏԵ ընկերությունում որպես SAP համակարգերի խորհրդատու: 2014-2018 թվականներին ղեկավարել է ծրագրային ապահովմամբ զբաղվող «Սայբեր Վիժըն» ընկերությունը։

2017-2018 թվականներին եղել է Երեւան քաղաքի ավագանու անդամ «ԵԼՔ» խմբակցությունից։ 2018 թվականի մայիսի 11-ին նշանակվել է Հայաստանի Հանրապետության փոխվարչապետ: Ավինյանի ընտանիքին են պատկանում «Սայբեր Վիժըն» ընկերությունը, որը այժմ ղեկավարում է նրա կինը՝ Մարիամ Պահլավունին, «Իրիգեյթ» ընկերությունը, որը ղեկավարում է նրա հայրը՝ Արմեն Ավինյանը։

Սա շանտաժի մեթոդ է, որովհետև բոլոր թեմաներով, որոնցով խնդիրներ են բարձրաձայնվում, իրականացվում են աշխատանքներ․ Ավինյանը՝ վարորդների գործադուլի մասին

Սա շանտաժի մեթոդ է, որովհետև բոլոր թեմաներով, որոնցով խնդիրներ են բարձրաձայնվում, իրականացվում են աշխատանքներ․ Ավինյանը՝ վարորդների գործադուլի մասին

Սա շանտաժի մեթոդ է, որովհետև բոլոր թեմաներով, որոնցով խնդիրներ են բարձրաձայնվում, իրականացվում են աշխատանքներ։ Այս մասին Հանրային հեռուստաընկերության եթերում հայտնեց Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը։  «Որոշ խնդիրներ առհասարակ լուծվել են, որոշները լուծման ընթացքում են։ Կա շատ կարևոր փոփոխություն, որը տեղի է ունեցել նոյեմբերի 1-ից՝ այլևս կանխիկ գործարք ավտոբուսում տեղի չի ունենում։ Սրանով է այս ամենը պայմանավորված։ Ես վստահաբար կարող եմ ասել, որ վաղը ավտոբուսները աշխատելու են Երևանում, հաճախականության խնդիր կարող է ունենանք, բայց եթե պետք լինի մենք անձնապես կգնանք, կնստենք մեքենաները և կտեղափոխենք ուղևորներին, մարդկանց էլ կոչ կանենք տեղափոխել ուղևորներին»,-ասաց Ավինյանը:
22:59 - 03 դեկտեմբերի, 2024
Ավինյանը ներողություն է խնդրել երևանցիներից և խոստացել «պատասխանատվության ենթարկել կազմակերպիչներին»

Ավինյանը ներողություն է խնդրել երևանցիներից և խոստացել «պատասխանատվության ենթարկել կազմակերպիչներին»

Ինչպես արդեն հայտնել ենք, «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ վարորդները բողոքի ակցիա են իրակացնում՝ պահանջելով աշխատավարձերի բարձրացում և պայմանների բարելավում:Երեւանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը անդրադարձել է բողոքի ակցիային՝ նշելով, որ «կազմակերպիչները պատասխանատվության կենթարկվեն»։  «Սիրելի՛  երևանցիներ, ինչպես արդեն տեղյակ եք, վաղ առավոտից  հասարակական տրանսպորտի վարորդների մի մասը իրականացնում են գործադուլ, որի հետևանքով հազարավոր քաղաքացիների տեղաշարժման անհարամարություններ են պատճառվել։ Նախ, ուզում եմ ներողություն խնդրել երևանցիներից ստեղծված իրավիճակի համար, միևնույն ժամանակ՝  հստակ արձանագրեմ, որ որևէ տեսակի շանտաժի չենք տրվելու, կոմպրոմիսի չենք գնալու։  Կազմակերպիչները ենթարկվելու են խիստ պատասխանատվության»,- գրել է քաղաքապետը։ 
12:29 - 03 դեկտեմբերի, 2024
Երևան ներկրված տրոլեյբուսների շահագործումը կազմակերպելու նպատակով որոշ ուղեգծեր կփոփոխվեն
 |1lurer.am|

Երևան ներկրված տրոլեյբուսների շահագործումը կազմակերպելու նպատակով որոշ ուղեգծեր կփոփոխվեն |1lurer.am|

1lurer.am: Մայրաքաղաք ներկրված նոր տրոլեյբուսների շահագործումը կազմակերպելու նպատակով պատրաստվել է Երևանի քաղաքապետի որոշման նախագիծ, որով նախատեսվում է փակել համար 2Ա և 10Ա երթուղիները: Նախկինում գործող 2Ա երթուղին կշահագործվի 2 համարի տակ, ուղեգիծը կերկարացվի մինչև Նուբարաշեն, այն կսպասարկվի «Ժոնգթոնգ» մակնիշի նոր ներկրված տրոլեյբուսներով, կավելացվի երթուղում շարժակազմի քանակը 5 միավորով՝ սահմանելով 13 միավոր, որի արդյունքում շարժման միջակայքը 21 րոպեից կնվազի մինչև 15 րոպե: Այդ մասին Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ զեկուցեց քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության պետ Վազգեն Հարությունյանը: «Նախկինում գործող 10Ա երթուղին կսպասարկվի «Յութոնգ» մակնիշի տրոլեյբուսներով 10 համարի տակ: 6 միավորով կավելացվի երթուղու շարժակազմի քանակը՝ սահմանելով 13 միավոր, որի արդյունքում շարժման միջակայքը 21 րոպեից կնվազի մինչև 11 րոպե: Ավելացված շարժակազմի հաշվին 2 միավորով կավելացվի համար 1 երթուղու շարժակազմի քանակը՝ սահմանելով 10 միավոր, որի արդյունքում շարժման միջակայքը 18 րոպեից կնվազի մինչև 14 րոպե: 2 միավորով կավելացվի համար 9 երթուղու շարժակազմի քանակը՝ սահմանելով 10 միավոր, որի արդյունքում շարժման միջակայքը 18 րոպեից կնվազի մինչև 14 րոպե: 2 միավորով կավելացվի նաև համար 15 երթուղու շարժակազմի քանակը՝ սահմանելով 7 միավոր, որի արդյունքում շարժման միջակայքը 18 րոպեից կնվազի մինչև 13 րոպե: Նշված փոփոխություններն ուղղակիորեն կնպաստեն սպասարկման որակի բարձրացմանը»,- զեկուցեց Հարությունյանը: Ինչ վերաբերում է ներկրվող ավտոբուսներին, ապա այժմ դրանց մաքսազերծման աշխատանքներն ավարտական փուլում են, ապա կլինի կառավարության որոշում, նախագիծը կդրվի շրջանառության մեջ, և սահմանված ժամկետում սպասարկումը կիրականացվի: Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանն արձագանքեց՝ հաջորդ տարի դրված է նաև կառավարման կենտրոնի ծրագրի հարցը, այդ հարցում Լոս Անջելեսի տրանսպորտի դեպարտամենտի գործընկերների աջակցության կարիքն է լինելու: Ավինյանը նաև կարծիք հայտնեց, թե տրանսպորտային հոսքերի կառավարման կենտրոնի մասին երևանցիները մի փոքր սխալ պատկերացում են կազմել, ուստի որոշեց մանրամասնել: «Տրանսպորտային հոսքերի կառավարման կենտրոնը ոչ միայն Երևանի հանրային տրանսպորտի հոսքերի կառավարման կենտրոնն է, այլև Երևան քաղաքում առհասարակ բոլոր տրանսպորտային միջոցների համար նախատեսված կառավարման կենտրոնն է, որի լավ փորձն ունի Լոս Անջելեսը: Մեր տրանսպորտային համակարգն էականորեն տարբերվում է և տեխնոլոգիաներով նույնպես տարբերվելու է, որովետև մենք, այնուամենայնիվ, տեսախցիկներ և GPS համակարգեր ունենք օգտագործելու, բայց կառավարման ալգորիթմների մասով մեր գործընկերները կարող են մեզ օգնել: Ես պետք է խնդրեմ Լոս Անջելեսի քաղաքապետին՝ իրենց փորձառությամբ կիսվեն մեզ հետ»,- ասաց Ավինյանը:
11:36 - 02 դեկտեմբերի, 2024
Մանկապարտեզներին սննդի մատակարարման վերաբերյալ քաղաքապետարանի պահանջները խիստ են լինելու. Տիգրան Ավինյան |armenpress.am|

Մանկապարտեզներին սննդի մատակարարման վերաբերյալ քաղաքապետարանի պահանջները խիստ են լինելու. Տիգրան Ավինյան |armenpress.am|

armenpress.am: Երևանի քաղաքապետարանն էականորեն ավելացրել է վերահսկողությունը մանկապարտեզներին մատակարարվող սննդի որակի նկատմամբ։  Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ այս մասին հայտարարեց Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը։   «Մեզ համար շատ կարևոր է, թե ինչ սնունդ է մատակարարվում մեր մանկապարտեզներին։ Այս առումով ուզում եմ տեղեկացնել բոլոր մատակարարներին, որոնք տարիներ շարունակ ինչ-որ մի տրամաբանությամբ գործել և աշխատել են։ Ուզում եմ ասել, որ այլևս այդ տրամաբանությունները չեն աշխատում, այլևս նախկինում հանդուրժվող մոտեցումները սննդի որակի վերաբերյալ չեն կարող մեր կողմից ընդունվել։  Ուզում եմ այս պահից զգուշացնել՝  բոլոր այն իրավաբանական անձինք, որոնք որոշում են կայացնում մասնակցել Երևանի քաղաքապետարանի հայտարարած սննդի մատակարարման մրցույթներին, պետք է իմանան, որ մենք մեր պահանջներում էականորեն ավելի խիստ ենք և չենք հանդուրժելու անորակ սննդի մատակարարում մեր մանկապարտեզներին։ Սա ոչ միայն ֆինանսական, այլ նաև ուրիշ հետևանքներ կարող է ունենալ մատակարարների համար։ Եթե ռիսկ եք տեսնում, որ չեք կարողանում ապահովել որակով սնունդ, ես խորհուրդ կտամ զերծ մնալ այս գործընթացներին մասնակցելուց։   Բոլոր այն արտադրողներին, որոնք գիտեն, որ իսկապես որակյալ սնունդ են մատակարարում, խորհուրդ եմ տալիս, որ մասնակցեն այս գործընթացներին, որովհետև մեր նպատակն է, որ մեր երեխաների համար հասանելի լինի միայն որակյալ սնունդ»,- նշեց Ավինյանը։
11:59 - 18 նոյեմբերի, 2024
Ծեծկռտուք չի եղել, հրմշտոց է եղել. Սանոսյանը՝ ՊՊԾ նախկին պետի եւ Ավինյանի աներոջ մասնակցությամբ միջադեպի մասին
 |news.am|

Ծեծկռտուք չի եղել, հրմշտոց է եղել. Սանոսյանը՝ ՊՊԾ նախկին պետի եւ Ավինյանի աներոջ մասնակցությամբ միջադեպի մասին |news.am|

news.am: Մեծ միջադեպ չի եղել, ոչ էլ ծեծկռտուք: Աշխատանքային ժամ էլ չի եղել, այսինքն մինչև շենք մտնելը ինչ-որ խոսակցություն է եղել: Այս մասին այսօր` նոյեմբերի 15-ին ԱԺ-ում հայտարարեց ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը` անդրադառնալով տարածված լուրերին այն մասին, որ երեկ «Երևան ՋԷԿ»-ի տարածքում վիճաբանություն է եղել ՊՊԾ նախկին պետ Սարգիս Հովհաննիսյանի և Տիգրան Ավինյանի աներոջ` Արթուր Պահլավունու միջև: Նշենք, որ Սարգիս Հովհաննիսյանը «Երևան ՋԷԿ»-ի նորանշանակ փոխտնօրենն է, իսկ Արթուր Պահլավունին անվտանգության պետը: «Որոշ միջադեպ եղել է, ինչի համար ես շատ ցավում եմ, ափսոսում եմ, բայց նաև անհասկանալի է ինձ համար, քանի որ գործընկերները, յուրաքանչյուրը պետք է փորձի աշխատանքային միջավայրում կամ դրանից դուրս այնպիսի վարք դրսևորել, որպեսզի նման միջադեպ տեղի չունենա: Ես վիդեոներն էլ եմ տեսել, ինչ-որ հարցի շուրջ` ընդ որում հարցի, որը «ՋԷԿ»-ին չի առնչվում, եղել է խոսակցություն, որոշակի հրմշտոց, ընդամենը այդքանը»,-հավելեց նա:
11:10 - 15 նոյեմբերի, 2024
Ավինյանների բիզնեսը՝ պետական գումարների անուղղակի շահառու
 |civilnet.am|

Ավինյանների բիզնեսը՝ պետական գումարների անուղղակի շահառու |civilnet.am|

civilnet.am: 2018-ի հեղափոխությունը «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության անդամներից Տիգրան Ավինյանին հասցրեց քաղաքական իշխանության բարձունքի։ Դա այն տարին էր, երբ հեղափոխությունը վերջ դրեց Հանրապետական իշխանության երկարատև կառավարմանը՝ իշխանության բերելով «Քաղաքացիական պայմանագրին»։ Տիգրան Ավինյանը, որն այդ ժամանակ Երևանի ավագանու ընդդիմադիր խմբակցության անդամ էր, դարձավ Հայաստանի փոխվարչապետ։ Նրա քաղաքական կարիերայի աճն ուղեկցվում էր ընտանիքի հետ կապված բիզնեսի բարգավաճմամբ, այդ թվում՝ պետական ծրագրերից անուղղակի օգուտներ ստանալու միջոցով։ ՍիվիլՆեթը և OCCRP-ն (Կազմակերպված կոռուպցիայի և հանցավորության լուսաբանման նախագիծ) համատեղ հետաքննությամբ պարզել են, որ այդ ծրագրերը Ավինյանի համակարգման տիրույթում են եղել և դրանց վերաբերող քննարկումները համակարգել է ինքը՝ փոխվարչապետ Ավինյանը։ Տիգրան Ավինյանը փոխվարչապետի պաշտոնում էր 2018-2021 թվականներին և, ի թիվս այլ ոլորտների, համակարգում էր գյուղատնտեսությունը։ Ավինյանի ընտանիքին պատկանող «Իրիգեյթ» ընկերությունը խաղողի, ժամանակակից տեխոնոլգիաներով մշակվող ինտենսիվ պտղատու այգիների հիմնման պետական աջակցության ծրագրի ինը շահառուների համար աշխատել է որպես կապալառու՝ օգնելով այդ ծրագրի շահառուներին այգիներ հիմնել։ Շահառուները հարյուր հազարավոր դոլարներ են ստացել կառավարությունից՝ պտղատու այգիներ հիմնելու համար։ Շահառուն ոչ թե ինքն է ուղիղ իրականացրել այգեհիմնումը, այլ որպես կապալառու ներգրավել է «Իրիգեյթ»-ին։ Էկոնոմիկայի նախարարությունը հրաժարվում է հայտնել, թե ընդհանուր առմամբ «Իրիգեյթ»-ը որքան գումար է ստացել շահառուներից։ Ավինյանը, նրա հայրը՝ Արմեն Ավինյանը, «Իրիգեյթ»-ի բաժնետեր Դավիթ Ավինյանը՝ Տիգրան Ավինյանի եղբայրը, չեն պատասխանել ՍիվիլՆեթի մեկնաբանություններ ստանալու գրավոր հարցումներին։ Տիգրան Ավինյանը քաղաքական այն թիմից է, որն իշխանության եկավ 2018-ի գարնանը՝ շաբաթներ տևած հակակառավարական անհնազանդություններից հետո՝ տապալելով նախկին նախագահ Սերժ Սարգսյանի իշխանությունը։ «Քաղաքացիական պայմանագրի» ղեկավար, գործող վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը պաշտոնավարումը սկսեց ու շարունակեց կոռուպցիան արմատախիլ անելու և ժողովրդավարությունն ամրապնդելու խոստումներով։ Որպես փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը համակարգում էր տնտեսական զարգացման, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ենթակառուցվածքների, գյուղատնտեսության ոլորտները։ Բացի այդ, նա տնօրենների խորհրդի նախագահ էր Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդում՝ ANIF-ում, որը լուծարվեց այս տարի։ Անուղղակի օգուտներ պետական ծրագրից՝ «Իրիգեյթ»-ին «Իրիգեյթ» ՍՊԸ-ն հիմնվել է 2011-ին։ Ընկերությունը մասնագիտացած է ոռոգման համակարգերի տեղադրման գործում։ Այն ունի նաև վարձակալած հողեր, արտադրում է Chiruchamich ֆիրմային անվանմամբ չրերի հավաքածու-տուփերը, որոնք վաճառվում են Երևանի սուպերմարկետներում։ Տիգրան Ավինյանը եղել է ընկերության բաժնետեր ու տնօրեն, սակայն 2018-ի հունիսին՝ փոխվարչապետի պաշտոնը ստանձնելուց հետո, բաժնեմասը փոխանցել է պլաստիկ վիրաբույժ եղբորը՝ Դավիթին, իսկ ընկերության տնօրեն դարձել է հայրը՝ Արմեն Ավինյանը։ 2018-ի հոկտեմբերին «Իրիգեյթ»-ի հետ կապված սկանդալ պայթեց, երբ OCCRP-ի անդամ «Հետք»-ը գրեց, որ «Իրիգեյթ»-ը 35 000 դոլարի պետական դրամաշնորհ է ստացել։ Տիգրան Ավինյանը դրամաշնորհի համար դիմել էր դեռ այդ տարվա փետրվարին, բայց ընկերությունը հաղթեց, երբ Ավինյանն արդեն փոխվարչապետ էր։ Անդրադառնալով այս պատմությանը՝ Ավինյանը հերքել էր հնարավոր շահերի բախումը, վստահեցրել, որ դրամաշնորհի ստացման գրեթե բոլոր փուլերն ավարտվել էին մինչ իր պաշտոնը ստանձնելը։ Սակայն ՍիվիլՆեթն ու OCCRP-ն հայտնաբերել են, որ «Իրիգեյթ»-ն անուղղակի օգուտներ է ստացել նաև գյուղատնտեսական մեկ այլ պետական ծրագրից։ 2017-ին Հայաստանի նախկին կառավարությունը ընդունել էր ժամանակակից տեխնոլոգիաներով մշակվող ինտենսիվ պտղատու այգիների հիմնման համար վարկային տոկոսադրույքների սուբսիդավորման որոշում։ Սա պիլոտային ծրագիր էր, որ նպատակ ուներ զարգացնել ինտենսիվ այգիները, մեծացնել պտղի ու հատապտղի արտադրության ծավալները։ Ծրագիրն ի սկզբանե ենթադրում էր միայն վարկերի տոկոսադրույքների սուբսիդավորում, բայց 2019-ին «Քաղաքացիական պայմանագրի» կառավարությունը ընդլայնեց ծրագիրը՝ ավելացնելով նաև շահառուներին փոխհատուցում տրամադրելու բաղադրիչը։ Փոխհատուցման բաղադրիչը ենթադրում էր, որ այգու հիմնման ծախսերի 50 տոկոսի փոխհատուցումը կատարելու է կառավարությունը։ Էկոնոմիկայի նախարարության տվյալների համաձայն՝ այս ծրագրի փոխհատուցման բաղադրիչից օգտվել է 109 ընկերություն և անձ, փոխհատուցվել է ավելի քան 2 միլիարդ դրամ։ «Իրիգեյթ»-ը այս շահառուներից չէր, սակայն փոխհատուցում ստացած հինգ իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց համար հանդես է եկել որպես կապալառու։ Այդ հինգ շահառուներն ընդհանուր առմամբ ստացել են 305 մլն դրամի փոխհատուցում՝ բալի, տանձի, դեղձի, ծիրանի այգիներ հիմնելու համար։ Էկոնոմիկայի նախարարության հետ գրագրությունից պարզ է դառնում, որ հինգ շահառուները, որոնք որպես կապալառու ներգրավել են «Իրիգեյթ»-ին, հիմնել են ավելի քան 29 հա այգիներ։ Նախարարությունը հրաժարվել է հայտնել, թե շահառուները որքան գումար են փոխանցել «Իրիգեյթ»-ին՝ համարելով դա առևտրային գաղտնիք։ Էկոնոմիկայի նախարարությունը, սակայն, ունի հաշվարկ, ըստ որի, այս պտուղներով այգեհիմնման 1 հեկտարը կարժենա նվազագույնը 15 մլն դրամ, առավելագույնը՝ 34 մլն դրամ։ Տատանումը կախված է տնկանյութի տեսակից, կարկտապաշտպան ցանցի առկայությունից և այլն։ Այսօրվա փոխարժեքով 29 հա այգեհիմնումը կկազմեր նվազագույնը մոտ 1,1 մլն դոլար, առավելագույնը՝ 2,2 մլն դոլար։ Հինգ շահառուները, որոնք որպես կապալառու ներգրավել են «Իրիգեյթ»-ին, ստացել են այս ծրագրով փոխհատուցված ընդհանուր գումարի 15 տոկոսը։ Ամենամեծ փոխհատուցում ստացող ընկերություններից «Նոյլենդ ԱՄ»-ն և «Մարգեց»-ը որպես կապալառու ընտրել են «Իրիգեյթ»-ին: «Մարգեց»-ի տնօրեն Արամ Մարգարյանը, պատասխանելով հարցին, թե ինչու են այգեհիմնման գործում ընտրել «Իրիգեյթ»-ին, պատասխանեց, թե այն ժամանակ, երբ ինքը սկսում էր մասնակցել ծրագրին, կար չորս-հինգ կապալառու, և պատահական սկզբունքով է ընտրել «Իրիգեյթ»-ին։ Մարգարյանը չմանրամասնեց, թե որքան գումար է իր կողմից փոխանցվել այդ ընկերությանը։ Ռոբերտ Ազիզյանը, որը երկու այլ ընկերություններում է ներգրաված, որոնք օգտվել են ծրագրից ու կապալառու ներգրավել «Իրիգեյթ»-ին, ՍիվիլՆեթի հետ զրույցում պարզաբանեց՝ որպես կապալառու «Իրիգեյթ»-ին է ընտրել աշխատանքի որակի պատճառով. «Ես իրենց արած գործերը տեսել եմ, կառուցած այգիները հավանել եմ։ Ուրիշների այգիներում հենասյուները թափվում են, ցանցերը պատռվում»։ «Իրիգեյթ»-ը՝ վարկերի սուբսիդավորման բաղադրիչում Ինտենսիվ այգիների հիմնման ծրագրի մյուս բաղադրիչը վերաբերում էր վարկերի տոկոսադրույքների սուբսիդավորմանը։ Սրա էությունն այն էր, որ կառավարությունը վարկերի տոկոսների մեծ մասը սուբսիդավորում էր, ու շահառուները առավելագույնը վարկը ստանում էին 2 տոկոսով։ Վարկերի տոկոսադրույքների սուբսիդավորման բաղադրիչով «Իրիգեյթ»-ը որպես կապալառու հանդես է եկել չորս շահառուների համար։ Նախարարությունը հրաժարվել է տրամադրել այս բաղադրիչով այն շահառուների անունները, որոնք այգեհիմնում իրականացրել են «Իրիգեյթ»-ի միջոցով։ Նախարարությունը չի տրամադրել նաև սուբսիդավորման չափերը։ Բայց նախարարության պատասխաններից մեկում նշվում է, որ «Իրիգեյթ» ՍՊԸ-ն ներգրավվել է՝ 27,3 հա այգիներ հիմնելու համար։ Եթե հիմք ընդունենք պաշտոնական հաշվարկները, «Իրիգեյթ»-ի այս աշխատանքները նվազագույնը կարող էր արժենալ 940 000 դոլար, առավելագույնը՝ 2,1 մլն դոլար։ Ինչպես նշեցինք, Տիգրան Ավինյանը որպես փոխվարչապետ համակարգում էր գյուղատնտեսության ոլորտը։ 2019-ին, երբ կառավարությունը խաղողի, ժամանակակից տեխոնոլոգիաներով մշակվող ինտենսիվ պտղատու այգիների հիմնման պետական աջակցության ծրագիրն էր մշակում, Ավինյանը կառավարությունում ղեկավարել է առնվազն մեկ նիստ, որը վերաբերում էր այս ծրագրի ընդունմանը։ Համապատասխան արձանագրությունից պարզ է դառնում, որ Ավինյանը քննարկման մասնակիցներին որոշ հանձնարականներ է տվել, թեպետ չի բացառվում, որ դրանք եղել են տեխնիկական բնույթի։ Ավելի մանարամասն՝ սկզբնաղբյուրում։ 
19:58 - 13 նոյեմբերի, 2024
2025-ին Երևան քաղաքը պլանավորում է մոտավորապես 90 մլրդ 234 մլն դրամ եկամուտ ապահովել, 2024-ին 61 մլրդ 514 մլն է եղել. Ավինյան
 |1lurer.am|

2025-ին Երևան քաղաքը պլանավորում է մոտավորապես 90 մլրդ 234 մլն դրամ եկամուտ ապահովել, 2024-ին 61 մլրդ 514 մլն է եղել. Ավինյան |1lurer.am|

1lurer.am: 2024-ին Երևանի քաղաքապետարանի սեփական եկամուտները պլանավորվել էին 61 մլրդ 514 մլն դրամ, 2023 թվականին այս թիվը 38 մլրդ 799 մլն դրամ է եղել: 2025 թվականին Երևան քաղաքը պլանավորում է մոտավորապես 90 մլրդ 234 մլն դրամ եկամուտ ապահովել: Այդ մասին 2025 թվականի պետբյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ասաց Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը: «Մենք բավականին մեծ սեփական եկամուտների աճ ենք կանխատեսում Երևան քաղաքում, և այս դինամիկան դեռևս 1-2 տարի կպահպանենք, բայց ինչ-որ մի կետում պետք է գանք նոր նորմային»,- ասաց նա: Սեփական եկամուտների աճը, ըստ քաղաքապետի, հնարավորություն կտա էականորեն ավելացնել վերանորոգվող, հիմնանորոգվող փողոցների ծավալը, ինչպես նաև հիմնանորոգվող և նոր կառուցվող մանկապարտեզների քանակը: «2023-ից սկսած՝ 5-ամյակում, մենք Երևան քաղաքում որևէ չհիմնանորոգված մանկապարտեզ չենք ունենա, և գրեթե բոլոր ճանապարհներին կհասցնենք անդրադարձ ունենալ նմանատիպ տեմպերով»,- ասաց Ավինյանը:
15:47 - 05 նոյեմբերի, 2024
Երեք օրվա ընթացքում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձերի վճարումից ավելի շատ գումար է հավաքվել, քան նախորդ համակարգի պայմաններում․ Երևանի քաղաքապետ |armenpress.am|

Երեք օրվա ընթացքում հանրային տրանսպորտի ուղեվարձերի վճարումից ավելի շատ գումար է հավաքվել, քան նախորդ համակարգի պայմաններում․ Երևանի քաղաքապետ |armenpress.am|

armenpress.am: Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը խոսեց հանրային տրանսպորտի ուղեվարձի վճարային նոր համակարգի ներդրման արդյունքների մասին։ Լրագրողների հետ ճեպազրույցում նա նշեց, որ վերջին երկու-երեք օրվա ընթացքում ավելի շատ գումար է հավաքվել ուղեվարձերի վճարումից, քան նախորդ համակարգի պայմաններում։  «Հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձի չվճարումների դեպքերով հանդերձ՝ վերջին երկու-երեք օրվա ընթացքում ավելի շատ գումար ենք հավաքել, քան նախորդ համակարգի պարագայում։ Նոյեմբերի 1-ին, օրինակ, հավաքվել է նախորդ օրվա համեմատ 1 միլիոն 700 հազար դրամով ավել, իսկ շաբաթ և կիրակի օրերին՝ մոտ 9 միլիոն դրամով ավել գումար, քան նախորդ շաբաթ և կիրակի օրերին»,-ասաց Ավինյանը՝ ընդգծելով, որ սա այն դեպքում, երբ տարբեր խնդիրներով պայմանավորված՝ քաղաքացիների 20-30 տոկոսը վճարում չեն իրականացրել։  Նրա խոսքով՝ այս տարվա ընթացքում Երևանի քաղաքապետարանը ստիպված է եղել 8,5 միլիարդ դրամ դոտացիա տրամադրել «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ին՝ նոր շարժակազմերի սպասարկման և տեխնիկական սպասարկման ծախսերի մեծացման պատճառով։  «Մենք ձգտում ենք ապահովել ավելի բարձր որակի տրանսպորտ, և 171 նոր ավտոբուսների շահագործումը ավելացնելու է ծախսերը։ 250 նոր ավտոբուսներ գնելու դեպքում այդ ծախսերը նույնպես կաճեն։ Միասնական տոմսային համակարգը մեր քմահաճույքը չէ, այլ երկարաժամկետ, լավ որակի հանրային տրանսպորտի ապահովման միջոց»,- նշեց նա։
14:01 - 04 նոյեմբերի, 2024