«Հայկական ավիաուղիներ» ավիաընկերությունը դիմել է ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեին՝ իր օդանավ շահագործողի վկայականի (ՕՇՎ) գործողությունը վերսկսելու համար:
Հիշեցնենք, որ ՔԱԿ-ը ավիափոխադրողի վկայականի գործողությունը 6 ամսով կասեցրել էր այս տարվա մայիսի 6-ին՝ այն բանից հետո, երբ «ՀԱՈւ»-ի երկու ինքնաթիռները դուրս էին բերվել հայկական գրանցումից, եւ ընկերությունը մնացել էր առանց օդանավի: Իսկ ՕՇՎ-ն այն գլխավոր փաստաթուղթն է, առանց որի ոչ մի ավիաընկերություն չի կարող կոմերցիոն գործունեություն ծավալել:
Կառավարության կողմից ընդունված ՕՇՎ տալու կարգը սահմանում է, որ վկայական ստանալու կամ այն վավեր պահելու համար տվյալ փոխադրողը պետք է լինի թռիչքների համար պիտանի առնվազն մեկ օդանավի սեփականատեր կամ վարձակալ (ենթավարձակալ) կամ էլ կնքած լինի առնվազն մեկ պիտանի օդանավի ձեռքբերման, վարձակալության կամ ենթավարձակալության մասին մտադրությունների հուշագիր: Քանի որ «ՀԱՈւ»-ն նման օդանավ չուներ, նրա վկայականի գործողությունը կասեցվեց մինչեւ նոյեմբերի 6-ը: Ընդ որում՝ վկայականն ուժի մեջ է մինչեւ 2040 թ. հոկտեմբեր:
Կառավարության նույն կարգը սահմանում է, որ ՕՇՎ-ի գործողությունը կարող է վերսկսվել ՔԱԿ-ի նախագահի համապատասխան հրամանով, երբ օդանավ շահագործողն (այս դեպքում՝ «ՀԱՈւ»-ն) իսպառ վերացրել է կասեցման համար հիմք հանդիսացած պատճառները, որի մասին նա ՔԱԿ-ին գրավոր պետք է տեղեկացնի ոչ ուշ, քան կասեցման ժամկետի ավարտից առնվազն 10 աշխատանքային օր առաջ:
Շարունակությունը՝ սկզբնաղբյուր կայքում