Լոռու մարզ

ՀՀ Լոռու մարզը տարածքի մեծությամբ երրորդն է հանրապետությունում (զբաղեցնում է ՀՀ տարածքի 12.7 %-ը): Գտնվում է հանրապետության հյուսիսում, սահմանակից է Վրաստանի Հանրապետությանը (110կմ երկարությամբ), արեւմուտքից Շիրակի, արեւելքից Տավուշի, հարավից Կոտայքի եւ Արագածոտնի մարզերին: Սահմանամերձ բնակավայրերն են Արծնի, Ապավեն, Ձորամուտ, Պաղաղբյուր, Ջիլիզա:

Մարզի տարածքով են անցնում Թբիլիսի-Երեւան երկաթուղու մի հատվածը:
ՀՀ Լոռու մարզն ընդգրկում է Սպիտակի, Ստեփանավանի, Տաշիրի, Թումանյանի, Գուգարքի տարածաշրջանները, Վանաձոր, Սպիտակ, Ստեփանավան, Ալավերդի, Տաշիր, Ախթալա, Թումանյան, Շամլուղ քաղաքները:

Հայաստանի երեք մարզերում ԵՄ աջակցությամբ կխթանվի կանաչ գյուղատնտեսության զարգացումը |armenpress.am|

Հայաստանի երեք մարզերում ԵՄ աջակցությամբ կխթանվի կանաչ գյուղատնտեսության զարգացումը |armenpress.am|

armenpress.am: Լոռու, Շիրակի և Տավուշի մարզերում պաշտոնապես մեկնարկեց Եվրոպական Միության կանաչ գյուղատնտեսության նախաձեռնություն ծրագիրը: Ծրագիրն իրականացվում է Եվրոպական Միության և Ավստրիական զարգացման գործակալության համաֆինանսավորմամբ: «Այս ծրագիրը  շատ վառ ծրագիր է, որի միջոցով կարող ենք բազմաթիվ ոլորտներում լուրջ փոփոխությունների ունենալ: Մենք խրախուսում ենք կայուն, օրգանական արտադրանքը: Այս ծրագիրն օգնում է բնապահպանության, շրջակա միջավայրի զարգացմանը, ապահովում է սննդի անվտանգությունը, նաև բավականին մեծ թվով աշխատատեղեր է ստեղծում»,- ասաց Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը: Ծրագրի ընդհանուր բյուջեն կազմում է 11,7 մլն եվրո: Ծրագրի ուշադրության կենտրոնում կլինի համապատասխան պետական կառույցներին տեխնիկական աջակցությունը և շահագրգիռ կողմերի կարողությունների զարգացումը` կանաչ, ներառական և իրավահեն գյուղատնտեսության զարգացում ապահովելու համար: Ծրագրի խոշոր բաղկացուցիչ մասերից է անմիջականորեն ֆերմերներին, արտադրողներին և վերամշակողներին դրամաշնորհների տեսքով տեխնիկական աջակցության տրամադրումը: Անդրեա Վիկտորինը նշեց, որ պիլոտային ծրագիրն իրականացվելու է Հայաստանի երեք մարզերում, քանի որ այդպես ավելի ճշգրիտ հնարավոր կլինի արձանագրել ծրագրի արդյունքները: ԵՄ կանաչ գյուղատնտեսության նախաձեռնություն ծրագիրը կիրականացվի մինչև 2023թ. մարտ ամիսը:
17:58 - 04 մարտի, 2020
Գրադարանների արդիականացումը չպետք է արվի ի վնաս գրադարանի գործունեության.Վահե Բուդումյան

Գրադարանների արդիականացումը չպետք է արվի ի վնաս գրադարանի գործունեության.Վահե Բուդումյան

Մշակույթի նախկին փոխնախարար Վահե Բուդումյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է․ «Քննարկվում է Լոռու մարզային գրադարանում Լոֆթ կենտրոն տեղակայելու նախագիծը։ Առաջին հայացքից սա ոգևորիչ է թվում, սակայն իրականում պատկերը մտահոգիչ է։ 2017-ից այս նախագիծը քննարկվում էր, բայց դեռ 2018-ին այն մերժեցինք, քանի որ նախագիծը էապես կխոչնդոտեր գրադարանի գործունեությանը, գումարած դրան, գործարքի պայմանները հավասարակշռված չէին: Եվ դա այն պարագայում, երբ այն ժամանակվա նախագծով Լոֆթը կապիտալ ներդրումներ էլ պետք է աներ: Լոռու մարզային գրադարանը ամենախոշոր և ամենակտիվ պետական գրադարաններից է և բազմաթիվ երիտասարդ ու տարեց այցելուներ ունի։ Լոֆթին տարածք տրամադրելը առնվազն կիսով չափ կրճատում է գրադարանի տարածքը․գրադարանը զրկվում է ներկա ընթերցասրահից ու դահլիճից: Բնականաբար, դրվածքի փոփոխությունը բացասաբար կազդի առաջին հերթին տարեց ընթերցողների վրա։ Գրադարանների արդիականացումը և հատկապես մարզային գրադարանների ակտիվացումը շատ կարևոր են, բայց դա չպետք է արվի ի վնաս գրադարանի գործունեության: Ժամանակին նախագիծը երկար քննարկվել է նաև տնօրինության և աշխատակիցների հետ, որոնք ևս կարծում են, որ նախագիծը, որքան էլ որ այն հետաքրքիր է թվում, կխոչնդոտի բուն գադարանի աշխատանքներին: Էլ չասած, որ պետք է հասկանալ նաև, թե ֆինանսապես արդարացվա՞ծ է արդյոք պետական հաստատության տարածքի մոտ 250 քմ առանց մրցույթի հատկացնելը շահույթ հետապնդող կազմակերպությանը։ Հուսով եմ, որ նախարարությունը նախքան կնքումը կհրապարակի գործարքի բոլոր պայմանները»։ Հոդվածի հղումը։
14:27 - 03 մարտի, 2020
Արդյո՞ք արդարացված է համայնքների խոշորացումը |acnis.am|

Արդյո՞ք արդարացված է համայնքների խոշորացումը |acnis.am|

acnis.am: Կառավարության փետրվարի 6-ի նիստի ժամանակ Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների (ՏԿԵ) նախարար Սուրեն Պապիկյանը ներկայացրեց ՀՀ վարչատարածքային բաժանման եւ ՏԻՄ մասին ՀՀ օրենքներում փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու մասին օրենքների նախագծերը։ Դրանցով առաջարկվում է Լոռու մարզի Լերմոնտովո եւ Անտառաշեն համայնքների միավորմամբ ստեղծել միասնական Լերմոնտովո համայնքը, իսկ Տավուշի մարզում 19 համայնքների միավորմամբ՝ միասնական Իջեւան համայնքը։ Հիմնավորման մեջ ՏԿԵ նախարարը մատնանշել է հետեւյալ կետերը. 2008-2011թթ․ կատարված հողային բարեփոխումների արդյունքում վերոնշյալ համայնքների միջեւ ծագել են հողային վեճեր, որոնք կլուծվեն համայնքների  միավորման արդյունքում։ Լերմոնտովո միասնական համայնքի ստեղծման պարագայում նշվեց, որ այստեղ բնակվում են ազգային փոքրամասնության ներկայացուցիչներ, եւ որ այս միավորված համայնքի ստեղծման ժամանակ ՀՀ-ն ապահովելու է, որ ազգային փոքրամասնությունների այս համայնքները մնան իբրեւ առանձին միավորներ։ Տավուշի մարզում մեկ ընդհանուր համայնքի մեջ 19 համայնքների միավորումը մեծապես հիմնավորվեց այն հանգամանքով, որ դրանք պետական սուբվենցիոն ծրագրերի շրջանակներում լրավճարներ ստանալու կապակցությամբ ընդհանուր առմամբ ներկայացրել են 97 մլն դրամի ծրագրեր, ինչը նախարարի կողմից որակվեց իբրեւ աննախադեպ ցածր ցուցանիշ՝ հաշվի առնելով այն, որ այդ գումարի կեսից ավելին բաժին է ընկել Իջեւան քաղաքին։ Եվ, բացի դրանից, 19 համայնքից միայն 6-ն է մասնակցել սուբվենցիոն ծրագրին։ Նախարարն այնուհետեւ ընդգծեց, որ նշվածները եւ, ընդհանրապես, ՀՀ շատ համայնքներ առանց պետական ֆինանսավորման սեփական միջոցներով չեն կարող վճարել անգամ վարչական ապարատի աշխատակիցների աշխատավարձերը։ Ամփոփելով՝ Պապիկյանն ասաց, որ համայնքներին հնարավորություն կտրվի ցանկության դեպքում սեփական նախաձեռնությամբ կազմակերպել տեղական հանրաքվեներ եւ եթե 50 տոկոսից ավելին դեմ լինի, ապա իրենք դուրս կմնան խոշորացման գործընթացից։ Ռիսկեր․ Խոշորացման դեպքում մեծ են ռիսկերը, որ համայնքները՝ մասնավորապես սահմանամերձ բնակավայրերը, կշարունակեն մարդաթափ լինել, հաշվի առնելով, որ խոշորացման պարագայում բոլորը կձգտեն տեղափոխվել միասնական համայնքի կենտրոն։ Եվ ասվածի առավել քան ակներեւ ապացույցը Երեւան մայրաքաղաքն է, որտեղ փոքր կենտրոնի ու ծայրամասերի միջեւ եղած տարբերությունը ուղղակի հսկայական է։ Նույնը կարելի է ասել նաեւ Պապիկյանի նշած Մեղրու կամ Գորիսի խոշորացած համայնքների մասին, որտեղ լրավճարների հիմնական բաժինը հասնում է Գորիս կամ Մեղրի քաղաքներին, ինչն էլ խթանում է արտահոսքը շրջակա գյուղերից դեպի այս քաղաքներ։ Որեւէ երաշխիք կամ մեխանիզմ չառաջարկվեց, որով կբացառվեին սուբվենցիոն ծրագրի շրջանակներում ստացված պետական լրավճարների անհամաչափ բաշխվածության երեւույթները։ Ի՞նչ երաշխիքներ կան, որ ստացված համաֆինանսավորման առյուծի բաժինը չի օգտագործվի հենց կենտրոնի համար։ Ոչ մի խոսք չեղավ համայնքների միավորման ժամանակ աշխարհագրական պայմանների եւ, ըստ այդմ, առանձին համայնքների աշխատանքային մասնագիտացման համադրման նպատակայնության մասին։ Այսինքն՝ համայնքը, որտեղ զարգացած են, ասենք, խաղողագործությունն ու այգեգործությունը, որքանով է նպատակահարմար միավորել այնպիսի համայնքների հետ,  որտեղ առաջատար ճյուղը խոշոր եղջերավոր անասունների բուծումն է կամ, օրինակ, թեպետ թույլ զարգացած, բայց արդյունաբերական արտադրությունը: Արդյո՞ք նման կարգի համադրություններն արդարացված են տնտեսական առաջընթացի տեսանկյունից։ Ավելին՝ արդյո՞ք մարզպետարանները կամ միասնական համայնքների համայնքապետարանները, առաջին հերթին, իրենց կադրային  բազայով ու կազմակերպվածության առումով կարող են ապահովել նման բազմատար եւ հակոտնյա ուղղվածություններ ունեցող համայնքների համաչափ զարգացումը։ Հաշվի առնելով վարչապետի այն հայտարարությունը, թե կառավարությունը մտադիր է 2050թ․ ՀՀ-ում ապահովել 5 միլիոն բնակչություն, խոշորացման այս առաջարկն ուղղակի հակասության մեջ է վերոնշյալ հեռահար նպատակի հետ եւ ռազմավարական առումով արդարացված չէ։ 5 միլիոն բնակչություն ունենալու համար յուրաքանչյուր համայնք պետք է ոչ թե գոյություն պահպանի, այլ հարաճուն զարգացում ապրի, կայանա եւ ընդարձակվի։ Էլ չենք խոսում կառավարության այն որոշումների մասին, համաձայն որոնց՝ փակվում են համայնքային ծննդատներ ու հիվանդանոցներ, առաջարկվում է նաեւ դպրոցներ փակել: Ուրեմն՝ ինչ խոսք կարող է լինել բնակչության աճի մասին, երբ գյուղական համայնքներից արտագաղթի միտումներն ավելի ու ավելի տեսանելի են։ Համայնքների խոշորացման այս որոշումը գալիս է դեռ նախորդ իշխանությունից եւ, ինչպես երեւում է, «բարեհաջող» շարունակվում է: Այդպես շարունակվում են նաեւ նախորդների կողմից սկզբնավորված մի շարք այլ ուղղություններ (Ամուլսար, ԵԱՏՄ եւ այլն)։ Ու ամենահետաքրքիրն այն է, որ շարունակելով հանդերձ՝ անընդհատ քննադատում են նախկիններին՝ բոլոր ձախողումների մեղքը բարդելով նրանց վրա: Շարունակությունը՝ acnis.am-ում։
11:10 - 01 մարտի, 2020
Չարաշահումներ հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող շահառուներին աջակցող միջոցների տրամադրման գործընթացում․ Լոռու մարզի դատախազությունում քրեական գործեր են հարուցվել

Չարաշահումներ հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող շահառուներին աջակցող միջոցների տրամադրման գործընթացում․ Լոռու մարզի դատախազությունում քրեական գործեր են հարուցվել

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի կողմից ՀՀ գլխավոր դատախազին հասցեագրված հաղորդման հիման վրա Լոռու մարզի դատախազությունում պետական շահերի պաշտպանության շրջանակներում կատարվել են ուսումնասիրություններ՝ պետական հավաստագրերի հիման վրա շահառու՝ հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող անձանց աջակցող միջոցների տրամադրման, ինչպես նաև այդ ուղղությամբ պետական միջոցների նպատակայնության և արդյունավետության վիճակը պարզելու ուղղությամբ։ Այս մասին տեղեկացնում է ՀՀ Դատախազությունը: Ուսումնասիրությամբ պարզվել է, որ որակավորման ընթացակարգի արդյունքում ընտրված և պատվիրատուի՝ ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հետ կնքված պայմանագրերի հիման վրա երկու կազմակերպություն պարտավորվել են պետական հավաստագրերի հիման վրա ՀՀ կառավարության 2015թ. սեպտեմբերի 10-ի N 1035-Ն որոշմամբ սահմանված կարգով շահառու անձանց տրամադրել պատշաճ որակի աջակցող միջոցներ, դրանք շահառուին տրամադրել՝ վերջինիս կարիքներին վերջնականապես հարմարեցնելուց, տրամադրելուց և նրա գրավոր համաձայնությունը ստանալուց հետո, սովորեցնել դրանք օգտագործելու ձևը՝ միաժամանակ ստանձնելով նաև պայմանագրով նախատեսված պարտավորություններն առանց կանխավճարի կատարելու պարտավորություն։ Մինչդեռ պարզվել է, որ այդ կազմակերպություններից մեկի իրավասու անձինք, ի սկզբանե խարդախությամբ զգալի չափերի գումար հափշտակելու շահադիտական դրդումներով, մեկ միասնական դիտավորությամբ 2019թ. հոկտեմբեր և նոյեմբեր ամիսներին 3 շահառուների չեն հանձնել վերջիններիս պրոթեզաօրթոպեդիկ և վերականգնողական պարագաներ, պետական հավաստագրերի գնին համարժեք վերականգնմանն աջակցող այլ տեխնիկական միջոցներ: Եվ առանց դրանք տրամադրելու՝ կազմել, հաստատել և պատվիրատուին՝ նախարարությանը ներկայացրել են ծառայությունների դիմաց անկանխիկ փոխանցման համար հիմք հանդիսացող բովանդակությամբ կեղծ ստացականներ, հաշվետվություններ, հանձնման-ընդունման ակտեր, հաշիվ-ապրանքագրեր՝ այդ կերպ մոլորության մեջ գցելով պատվիրատուին: Մյուս կազմակերպության իրավասու անձինք, դարձյալ օգտվելով նախարարության հետ կնքված պայմանագրի հնարավորությունից, նպատակ ունենալով խարդախությամբ զգալի չափերի գումարներ հափշտակել, ձեռք են բերել անորակ և շահագործման համար ոչ պիտանի աջակցող միջոցներ, որոնք 2019թ. մարտ-ապրիլ ամիսներին պետական բյուջեով նախատեսված միջոցների շրջանակներում տրամադրված պետական հավաստագրերի հիման վրա հատկացրել են 6 շահառուների: Այնուհետև շահառուներից, ինչպես նաև պատվիրատուից թաքցնելով աջակցող միջոցների անորակ կամ շահագործման համար ոչ պիտանի լինելու փաստը՝ կազմել, հաստատել և պատվիրատուին են ներկայացրել հիշյալ շահառուներին պայմանագրով ամրագրված տեխնիկական բնութագրերին համապատասխանելու վերաբերյալ ծառայությունների դիմաց անկանխիկ փոխանցման համար հիմք հանդիսացող, բովանդակությամբ կեղծ ստացականներ, հանձնման-ընդունման ակտեր, և այլ փաստաթղթեր՝ այդ կերպ մոլորության մեջ գցելով պատվիրատուին: Արդյունքում կազմակերպությունների հաշվարկային հաշիվներին անհիմն փոխանցվել են զգալի չափերի գումարներ, որոնք ընկերությունների իրավասու անձանց կողմից, օգտագործելով պաշտոնեական դիրքը, խարդախությամբ հափշտակվել են: Նկատի առնելով, որ ուսումնասիրություների արդյունքում ի հայտ են եկել պաշտոնեական դիրքն օգտագործելով խաբեության կամ վստահությունը չարաշահելու եղանակով ուրիշի գույքի զգալի չափերով հափշտակության, ինչպես նաև  փաստաթղթեր կեղծելու, իրացնելու կամ օգտագործելու առերևույթ հատկանիշներ պարունակող տվյալներ՝ վերոհիշյալ փաստերի առթիվ ՀՀ Լոռու մարզի դատախազությունում ՀՀ քրեական օրենսգրքի 178-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1․1-րդ կետի և  ՀՀ քրեական օրենսգրքի 325-րդ հոդվածի 1-ին մասի հատկանիշներով հարուցվել է երկու քրեական գործ: Նախաքննության կատարումը հանձնարարվել է ՀՀ քննչական կոմիտեի Լոռու մարզային քննչական վարչությանը։
11:35 - 24 փետրվարի, 2020
Խոզի կերի նմուշներում հայտնաբերվել են աղիքային խմբի մանրէներ եւ բորբոսասնկեր. անկել է 165 խոզ. ՍԱՏՄ

Խոզի կերի նմուշներում հայտնաբերվել են աղիքային խմբի մանրէներ եւ բորբոսասնկեր. անկել է 165 խոզ. ՍԱՏՄ

Լոռու մարզի Աքորի համայնքի երեք տնտեսություններում արձանագրված խոզերի անկման պատճառը, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք,  եղել են անաէրոբային եւ կոկային ինֆեկցիայի հարուցիչները, որոնք լաբորատոր հետազոտությամբ հայտնաբերվել էին վերցված նմուշներում: ՀՀ սննդամթերքի անվտանգության տեսչական մարմնի Լոռու մարզային կենտրոնի մասնագետները փորձանմուշներ էին վերցրել նաեւ խոզերի կերերից: Համաձայն փորձաքննության արդյունքների՝ դրանցում հայտնաբերվել են աղիքային խմբի մանրէներ եւ բորբոսասնկեր: Այս պահին արձանագրվել է Աքորի գյուղի երեք տնտեսություններում առկա խոզերի ողջ գլխաքանակի՝ 165 գլուխ, անկում: ՍԱՏՄ տեսուչները վերջին երկու շաբաթների ընթացքում ամենօրյա ուշադրության կենտրոնում են պահել Աքորի համայնքի այդ տնտեսությունները, մեկուսացրել դրանք, հետեւել, որ պատշաճորեն կատարվեն անկած կենդանիների յուրաքանչյուր խմբաքանակի հողածածկման, տվյալ տարածքի եւ անասնագոմի ախտահանության աշխատանքները՝ վարակի տարածումը կանխելու նպատակով: Խոզի կերի փորձանմուշների արդյունքները ստանալուն պես ձեռնարկվել են վերահսկողական աշխատանքներ՝ հետագծելիությամբ դրա ձեռքբերման աղբյուրը պարզելու ուղղությամբ: Արդյունքները կներկայացվեն:
13:13 - 19 փետրվարի, 2020
ՍԱՏՄ-ն մարզերում ներկայացնում է սպանդանոցային գործունեություն սկսելու քայլերի հաջորդականությունը

ՍԱՏՄ-ն մարզերում ներկայացնում է սպանդանոցային գործունեություն սկսելու քայլերի հաջորդականությունը

Սննդամթերքի անվտանգության տեսչական մարմնի և Լոռու մարզպետարանի նախաձեռնությամբ՝ այսօր Լոռու մարզում հանդիպում էր կազմակերպվել սպանդանոցային գործունեությամբ հետաքրքրված 40-ից ավելի քաղաքացիների հետ: Այս մասին տեղեկացնում է ՍԱՏՄ տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժինը։ Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանը և Տեսչական մարմնի ղեկավարի խորհրդական Արթուր Շատվորյանը ներկայացրել են քայլերի այն հերթականությունը, որ պետք է անցնի սպանդանոցային բիզնեսով զբաղվելու ցանկություն հայտնած քաղաքացին կամ կազմակերպությունը: Դրանք ընդգրկում են նաև պետական աջակցության ծրագրերը: Հանդիպման մասնակիցները տեղեկացվել են նաև սպանդանոցի կառուցմանն ու շահագործմանը ներկայացվող զոոհիգիենիկ նորմերի, անասնաբուժասանիտարական ու բնապահպանական պահանջների մասին: Հստակեցվել է, որ սպանդանոցները կարող են կառուզվել բնակելի վայրերից, հասարակական վայրերից, բժշկական հաստատություններից  առնվազն 300մ հեռավորության վրա, նաև՝ թե ինչպիսի բաժանում-գոտիավորում պետք է ունենա սպանդանոցը, ախտահանման ինչ փոլերով պետք էանցնեն տարած մտնող մեքենաներն ու աշխատակիցները: Արթուր Շատվորյանը տեղեկացրել է նաև, որ նոր կառուցված սպանդանոցների անձնակազմի, մասնավորապես՝ անասնաբույժ-փորձագետների համար   կկազմակերպվեն վերապատրաստման դասընթացներ՝ ծանոթացնելու համար սպանդանոցային մորթն ուղեկցող անասնաբուժական 5-րդ ձևի վկայականի էլեկտրոնային համակարգին,  հասանելիության անհատական ծածկագիր ու գաղտնաբառ ստանալու կարգին: Հանդիպումը անցել է ակտիվ հարց ու պատասխանի մթնոլորտում, մասնակիցներին բաժանվել են ուղեցույցներ, որտեղ ամենայն մանրամասնությամբ նկարագրված են պետական աջակցության ծրագրերն ու սպանդանոցներին ներկայացվող պահանջները:
17:00 - 13 փետրվարի, 2020
Շենքեր, այգիներ, կարևոր տարածքներ. Լոռու մարզպետն անդրադարձել է ապօրինի սեփականաշնորհումներին |armenpress.am|

Շենքեր, այգիներ, կարևոր տարածքներ. Լոռու մարզպետն անդրադարձել է ապօրինի սեփականաշնորհումներին |armenpress.am|

armenpress.am:  Լոռու մարզպետն անձնական ուշադրության կենտրոնում է պահում ապօրինի սեփականաշնորհումների հարցը: Հրավիրված ասուլիսում մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանը նշեց, որ դեպքերը բազմաթիվ են: «Երբ  տեսնում ենք, որ իրավախախտումներ կարող են լինել, կատարում ենք հարցումներ տարբեր գերատեսչություններ, խնդրի առկայության մասով վստահ լինելու դեպքում գործերը փոխանցում ենք իրավապահ մարմիններին: Արդեն այնտեղ են գնահատվում հասցված վնասը և այլ հարցեր: Այս պահին կոնկրետ թվեր չեմ կարող ասել, սակայն ապօրինի սեփականաշնորհումները բավական մեծ ծավալի են եղել: Խոսքը վերաբերում է մանկապարտեզների շենքերին, շինություններին, այգիներին, համայնքային կարևորության տարածքներին: Ցավոք, այդ պրոցեսը դեռ կշարունակվի, նոր բացահայտումներ կլինեն»,-ասաց Լոռու մարզպետը: Վերջին ահազանգերից Անդրեյ Ղուկասյանն առանձնացրեց այն, որ Վանաձորում 3-4 հարկանի շինությունն օտարվել էր 2 մլն դրամով, այնինչ կադաստրային արժեքը 71 մլն դրամ էր եղել: «Վեր հանված դեպքերը վերաբերում են մեր համայնքներին, և այստեղ շատ կարևոր է, որ համայնքապետերի դերակատարությունն ակտիվ լինի, սակայն կան դեպքեր, երբ հին համայնքապետերն են դեռ պաշտոնավարում, և իրենք շահագրգռվածություն չեն ցուցաբերում այդ բացահայտումների հարցում, ինչը խնդիր է»,-ասաց Անդրեյ Ղուկասյանը:
15:35 - 11 փետրվարի, 2020
Վնասակար նյութերի արտանետումները 10 տարում 60 000 տոննայով ավելացել են. ամենաաղտոտվածը Լոռու մարզն է |hetq.am|

Վնասակար նյութերի արտանետումները 10 տարում 60 000 տոննայով ավելացել են. ամենաաղտոտվածը Լոռու մարզն է |hetq.am|

hetq.am: Վնասակար նյութերի արտանետումները Հայաստանում տարեցտարի ավելանում են։ Երևանում օդի աղտոտվածությունն ավելի շատ է, քան խոշոր քաղաքներում՝ Մոսկվայում, Ստամբուլում: Մենք ուսումնասիրել ենք 19 տարում մթնոլորտում վնասակար նյութերի արտանետման տվյալները, պարզել, որ 2000-2018թթ․ դրանք մոտ 100 հազար տոննայով ավելացել են։ Վնասակար նյութերի 68,3 %-ը մթնոլորտ է արտանետվում ավտոտրանսպորտից, իսկ անշարժ աղբյուրների պատճառով ամենաաղտոտված մարզը Լոռին է, ամենամաքուրը՝ Վայոց Ձորը։ Համեմատության համար՝ Լոռու մարզը 138 անգամ ավելի կեղտոտ է Վայոց Ձորից, 3 անգամ` Երևանից։ 2018թ. տվյալներով՝ Հայաստանում արտանետումները մեկ բնակչի հաշվով կազմել են 38,4 կգ։ 2000-2018թթ ընթացքում Հայաստանում մթնոլորտ արտանետված վնասակար նյութերի թիվը 40 %-ով ավելացել է՝ կազմելով 263 400 տոննա։ 19 տարվա ընթացքում արտանետումների ամենաքիչ քանակը գրանցվել է 2002թ.՝ կազմելով 149,500 տոննա, ամենաշատը՝ 2017թ.՝ 291,000 հազար տոննա։ Վերջին 5 տարիների տվյալներով՝ ամենացածր ցուցանիշը եղել է 2015թ․-ին՝ 268,700 տոննա։ 2000-2018թթ․ տվյալներով՝ մթնոլորտ արտանետված վնասկար նյութերի կեսից ավելին՝ 68,3 %-ը ավտոտրանսպորտի արտանետումներն են։ Թեև 2000-2008թթ․ դրանք զգալիորեն ավել են անշարժ աղբյուրների արտանետումներից՝ կազմելով ավելի քան 80 %, սակայն վերջին տարիներին ավտոտրանսպորտի արտանետումների թիվը անշարժ աղբյուրների արտանետումների նկատմամբ 12 %-ով նվազել է։ Թեև վերջինների վնասկար արտանետումները համեմատաբար քիչ են, սակայն տարիների ընթացքում 3 անգամ ավելացել են, իսկ ավտոտրանսպորտի արտանետած նյութերի քանակն էականորեն չի փոխվել․ 2018թ․ վնասակար նյութերի արտանետումը ավտոտրանսպորտից կազմել է 56,7 %:   Վնասակար նյութերի արտանետման աղբյուրների բաշխվածությունը Ամենաաղտոտվածը Լոռին է, ամենամաքուրը՝ Վայոց ձորը Աղտոտվածության ցուցանիշները վերլուծելիս կարևոր է հասկանալ, թե ընդհանուր անջատված վնասակար նյութերից քանիսն է արտանետվել մթնոլորտ։ Օրինակ, թեև 2018թ. անշարժ աղբյուրներից անջատված վնասակար նյութերի ամենամեծ քանակը՝ 110 820 տոննա, գրանցվել է Արարատի մարզում, սակայն դրա ավելի քան 108 տոննան չի արտանետվել մթնոլորտ։ Անշարժ աղբյուրների մթնոլորտ արտանետված վնասակար նյութերի ամենամեծ քանակը վերջին 10 տարվա տվյալներով՝ Լոռու մարզում է․ դրանք հիմնականում չեն որսվում և ունեն աճման միտումներ։ Օրինակ, 2009-2014թթ Լոռու մարզում տարեկան միջինն արտանետվել է 39 000 տոննա վնասկար նյութ, 2014-2018թթ արդեն՝ 45 000 տոննա։  Շարունակությունը՝ hetq.am։         
13:27 - 23 հունվարի, 2020
Ալավերդիում սուբվենցիոն ծրագրով համայնքային ճանապարհների փոսանորոգումները անորակ են կատարվել |hetq.am|

Ալավերդիում սուբվենցիոն ծրագրով համայնքային ճանապարհների փոսանորոգումները անորակ են կատարվել |hetq.am|

hetq.am: Լոռու մարզպետարանի քաղաքաշինության վարչության պետ Արմեն Ջանազյանը հայտնեց, որ մարզպետարանում նույնպես շատ դժգոհ են Ալավերդու համայնքային ճանապարհների փոսանորոգումների որակից: Արմեն Ջանազյանի ասելով՝ 3-4 օր առաջ մարզպետարանից գրություն են ուղարկել համայնքապետ Սասուն Խեչումյանին: «Անորակ ասֆալտ կա համայնքային ճանապարհներին, պետք է այն քանդվի և նոր փոսանորոգում կատարվի: Այդ մասին մենք հայտնել ենք նաև շինարարին: Վճարվող գումարի մեծ մասը պետական բյուջեի գումար է: Հաստատ մենք չենք վճարելու նման անորակ փոսանորոգումների համար»,-ասաց Ջանազյանը: Նրա խոսքով՝ համայնքապետ Սասուն Խեչումյանը պետք է վերահսկի աշխատանքները: Համայնքապետարանի քաղաքաշինության, գյուղատնտեսության և բնապահպանության բաժնի գլխավոր մասնագետ Վալերիկ Մինասյանի խոսքով՝ «ՍՏԱԳ»ՍՊԸ-ն արդեն կատարել է 3 000քմ փոսանորոգում, այդ թվում նորոգվել են Հաղպատ և Աքորի բնակավայրերի ճանապարհները: Գլխավոր մասնագետը պարզաբանեց, որ Սասուն Խեչումյանը համայնքային ենթակառուցվածքների զարգացման սուբվենցիոն ծրագրերին մասնակցելու համար 55,4 մլն դրամ արժեքով 4 ծրագրերի հայտ է ներկայացրել ավագանու հաստատմանը. ծրագրերի 25 մլն դրամը ներդնելու է համայնքը, 30 մլն դրամ ներդրումը կատարվելու է պետբյուջեից: Մայիսի 30-ի որոշմամբ՝ ավագանին համաձայնություն է տվել համայնքապետի առաջարկությանը և նպատակահարմար է համարել սուբվենցիոն ծրագրով իրականացնել Ալավերդի համայնքի ճանապարհների, Թումանյան փողոցի մայթերի, քաղաքի կանգառների վերանորոգման և համայնքի 4 բնակավայրերում 10 նոր կանգառներ կառուցելու ծրագրերին : Ներդրումային գումարը բյուջեում դժվարությամբ հավաքելուց հետո համայնքապետարանը երեք անգամ էլեկտրոնային մրցույթ է անցկացրել համայնքի ճանապարհների փոսանորոգումների ծրագրի իրականացման համար: Վալերիկ Մինասյանի ասելով՝ երեք անգամն էլ մրցույթին շինարարական որևէ կազմակերպություն չի մասնակցել: Չորրորդ անգամ հայտարարված մրցույթին մասնակցել է Վանաձորում գրանցված «ՍՏԱԳ» ՍՊԸ-ն : Կառավարությունում ծրագրերը հաստատվելուց հետո ճանապարհների փոսանորոգման աշխատանքերը Ալավերդիում սկսվել են խոր աշնանը, եղանակային վատ պայմաններում: Մի քանի օր առաջ մարզպետարանի քաղաքաշինության վարչությունից մասնագետ է եկել Ալավերդի փոսանորոգումների որակը ուսումնասիրելու: Նա համայնքապետ Խեչումյանի և գլխավոր մասնագետ Վալերի Մինասյանի հետ տեղում ծանոթացել են Հայպետշին թաղամասի փոսանորոգման աշխատանքներին: Կառավարության սուբվենցիոն մյուս ծրագրով Ալավերդիում սալիկապատվում են Թումանյան փողոցի մայթերը: Սալիկապատման նախահաշվային գումարը կազմում է 20 մլն 374 հազար դրամ: Աշխատանքներն իրականացնում է Երևանում գրանցված «Յանգ Ինվեստ» ՍՊԸ-ն: Շարունակությունը՝ hetq.am:  
11:42 - 27 նոյեմբերի, 2019
Լոռու մարզի դատախազությունը նախաձեռնություն է հանդես բերել Վանաձորի «Արցախ» պուրակը համայնքին վերադարձնելու և համայնքի խախտված իրավունքները վերականգնելու ուղղությամբ

Լոռու մարզի դատախազությունը նախաձեռնություն է հանդես բերել Վանաձորի «Արցախ» պուրակը համայնքին վերադարձնելու և համայնքի խախտված իրավունքները վերականգնելու ուղղությամբ

Լոռու մարզի դատախազության դատախազների դատավարական ղեկավարման ներքո գտնվող քրեական գործերից մեկի ուսումնասիրությամբ պարզվել է, որ դեռևս 2007թ. փետրվարի 23-ին Վանաձոր համայնքի նախկին ղեկավարի որոշմամբ մի ՍՊԸ-ի է հանձնվել մասնավորեցման ոչ ենթակա, Լոռու մարզի պատմության և մշակութային անշարժ հուշարձանների պետական ցուցակում ընդգրկված «Արցախ» պուրակի տարածքը: ՀՀ կառավարության 13.04.2006թ. որոշմամբ պուրակի տարածքն անհատույց, սեփականության իրավունքով փոխանցվել էր Վանաձոր համայնքին՝ որպես հասարակական կառուցապատման հողամաս։ Քննված քրեական գործի ուսումնասիրությամբ պարզվել է, որ հողամասի օտարման գործընթացում համայնքի ղեկավարը հիմք է ընդունել կառավարության այդ որոշումը: Ելնելով դրանից՝ նախաքննական մարմինը եկել է եզրահանգման, որ հողամասի օտարման գործընթացում Վանաձորի համայքնապետարանի պաշտոնատար անձանց արարքում բացակայում է ՀՀ քրեական օրենսգրքի 308-րդ հոդվածի 1-ին մասով նախատեսված հանցագործության հանցակազմը և այդ հիմքով հրաժարվել է վերջիններիս նկատմամբ քրեական հետապնդում իրականացնել։ Սակայն մարզի դատախազությունում դրա վերաբերյալ քննիչի կայացրած որոշման օրինականությունն ստուգելիս և քրեական գործի նյութերին ծանոթանալիս ակնհայտ է դարձել, որ պուրակի տարածքը ՍՊԸ-ին հանձնելու վերաբերյալ վարչական ակտը համայնքի ղեկավարի կողմից ընդունվել է ՀՀ հողային օրենսգրքի 60-րդ, 87-րդ հոդվածների պահանջների խախտմամբ, ինչը կարող է հիմք հանդիսանալ հիշատակված վարչական ակտը ոչ իրավաչափ ճանաչելու համար։ Հաշվի առնելով այդ հանգամանքը, ինչպես նաև այն, որ օրենքի խախտմամբ համայնքի սեփականություն հանդիսացող հողամասն օտարելու արդյունքում խախտվել են համայնքի իրավունքները և այդ հետևանքները շարունակել են մնալ չվերացված՝ ՀՀ Լոռու մարզի դատախազը միջնորդագիր է ներկայացրել Վանաձոր համայնքի ղեկավարին՝ քննարկելու օրենքի խախտմամբ ընդունված ոչ իրավաչափ վարչական այդ ակտն ամբողջությամբ անվավեր ճանաչելու և համայնքի օրինական շահերը վերականգնելու հարցը և միջոցներ ձեռնարկելու նմանատիպ երևույթները բացառելու ուղղությամբ։
10:38 - 20 նոյեմբերի, 2019
Լոռիում ապօրինի անտառահատման համար 2019-ի առաջին 9 ամիսներին 41.6 տոկոսով ավելի մարդ է դատապարտվել, քան ողջ 2018թ. ընթացքում

Լոռիում ապօրինի անտառահատման համար 2019-ի առաջին 9 ամիսներին 41.6 տոկոսով ավելի մարդ է դատապարտվել, քան ողջ 2018թ. ընթացքում

Լոռու մարզի դատախազությունում ուսումնասիրվել են 2019 թ. առաջին 9 ամիսների ընթացքում բնապահպանական իրավախախտումների, այդ թվում՝ ապօրինի ծառահատումների դեպքերի կապակցությամբ հարուցված քրեական գործերի նախաքննության օրինականության, ինչպես նաև այդ բնույթի հանցագործությունների նախականխման, կանխման, խափանման և բացահայտման աշխատանքների վիճակը: Ուսումնասիրությամբ պարզվել է, որ հաշվետու ժամանակահատվածում աճել են ապօրինի անտառահատման դեպքերի առթիվ ոչ միայն հարուցված, այլ նաև դատարան ուղարկված քրեական գործերի թիվ: Վերջինս առաջին հերթին պայմանավորված է այդ բնույթի դեպքերի հայտնաբերման և բացահայտման հարցում մարզի բոլոր իրավապահ մարմինների կատարած մեծ ծավալի և անզիջում աշխատանքով, քննությունների լիարժեքության և օրինականության ապահովման գործընթացում մարզի դատախազության դրսևորած հետևողականությամբ։  Միայն 2019 թ. հունվարի 1-ից հոկտեմբերի 16-ն ընկած ժամանակահատվածում հարուցվել է 70 քրեական գործ, որոնցից Լոռու մարզի առաջին ատյանի ընդհանուր իրավասության դատարան է ուղարկվել ՀՀ քրեական օրենսգրքի 296-րդ հոդվածի տարբեր մասերի հատկանիշներով քննված 19 քրեական գործ՝ 21 անձի վերաբերյալ: Դա այն դեպքում, երբ ամբողջ 2018 թ. ընթացքում այդ ոլորտում հարուցվել է թվով 61 քրեական գործ կամ այս տարվա 9 ամիսների համեմատ մոտ 13 տոկոսով պակաս: Իսկ դատարան էր ուղարկվել 8 քրեական գործ՝ 8 անձի վերաբերյալ, կամ այս տարվա 9 ամիսների համեմատ՝ մոտ 58 տոկոսով պակաս։  Ավելին՝ նշված ժամանակահատվածում դատարանում քննված գործերից մեղադրական դատավճիռներով ավարտվել է 12 քրեական գործ՝ 12 անձի վերաբերյալ: Մինչդեռ ողջ 2018 թ. ընթացքում դատարանում քննվել և ավարտվել են 7 քրեական գործ՝ 7 անձի վերաբերյալ կամ՝ 41.6 տոկոսով պակաս։  Անհրաժեշտ է նշել, որ ապօրինի ծառահատումների դեպքերով հարուցվող քրեական գործերի քանակական աճը պայմանավորված է ոչ թե ապօրինի անտառահատման դեպքերի աճով, այլ դրա դեմ տարվող պայքարի համատեքստում նախորդ տարիների համեմատ նման դեպքերի հաշվառման, բացահայտման աշխատանքների արդյունավետության էական բարձրացմամբ: Դրան էապես նպաստել է նաև այս ոլորտում վարվող քրեական քաղաքականության փոփոխությունը, որն արտահայտվել է հատկապես ՀՀ քրեական օրենսգրքում կատարված փոփոխություններով և 2017 թ. հուլիսին ՀՀ գլխավոր դատախազի մոտ կայացած օպերատիվ խորհրդակցության արդյունքում իրականացված համալիր միջոցառումների, առաջադրված նոր պահանջների, այդ թվում նաև ապօրինի ծառահատման դեպքերում վնասի հաշվարկման նոր սկզբունքների կիրառման հանգամանքով։  Միևնույն ժամանակ միջոցներ են ձեռնարկվում նաև բնապահպանական իրավախախտումների դեմ արդյունավետ պայքարելու, այդ ոլորտում կոռուպցիոն դրսևորումները բացառելու և պետության օրինական շահերին պատճառված վնասը վերականգնելու ուղղությամբ:  2019 թ. հունվարի 1-ից հոկտեմբերի 16-ն ընկած ժամանակահատվածում միայն դատարան ուղարկված քրեական գործերով բնությանը պատճառված 39.5մլն ՀՀ դրամից արդեն իսկ մինչդատական վարույթի փուլում վերականգնվել է 4.5մլն ՀՀ դրամ գումարը, իսկ չվերականգնված գումարի մնացած մասով կալանք է դրվել մեղադրյալների ինչպես շարժական, այնպես էլ՝ անշարժ գույքի վրա։  Հարկ է նշել նաև, որ հատկապես ապօրինի ծառահատումների գործընթացում կոռուպցիոն հանցագործությունների պարագայում դատարան ուղարկված քրեական գործերով մարզի դատախազությունն իրականացնում է խիստ պատժողական քաղաքականություն: Վերջինս դրսևորվում է նրանով, որ դատարանում մեղադրողների կողմից միջնորդվում է հիմնական պատիժներին զուգահեռ նշանակել նաև լրացուցիչ պատիժներ՝ որոշակի պաշտոններ զբաղեցնելու կամ որոշակի գործունեությամբ զբաղվելու իրավունքից զրկելու տեսքով։
13:13 - 22 հոկտեմբերի, 2019
Կան համայնքապետեր, որ խնդիրներ են հարուցում ներդրողների համար․ Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյան |armtimes.com|

Կան համայնքապետեր, որ խնդիրներ են հարուցում ներդրողների համար․ Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյան |armtimes.com|

armtimes.com։ Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանը դժգոհ է համայնքների ղեկավարների զգալի մասից։ Այս մասին նա այսօր ասաց Ազգային ժողովում լրագրողների հետ զրույցում՝ նշելով, որ համայնքապետները չեն խախտում օրենքները, բայց խնդիրներ են հարուցում ներդրողների համար, իսկ եթե խախտում են օրենքը՝ «ոտքը դնում են օրենքից դուրս», ապա նրանց դեմ հարուցվում են քրեական գործեր։Ղուկասյանն ասաց, որ հիմա 2-3 համայնքապետի նկատմամբ հարուցված է քրեական գործ։ Նրանց թվում, ըստ Ղուկասյանի, կան ե՛ւ քաղաքների, ե՛ւ գյուղերի ղեկավարներ։ Հարցին՝ նրանք բոլորը Հանրապետական կուսակցությունի՞ց են, մարզպետը բացասական պատասխան տվեց, սակայն անուններ չնշեց։ «Օրինակ, կան հողատարածքներ, որ համայնքային են, բայց իրականում գյուղացիներից մի քանիսը դրանք օգտագործում են որպես խոտհարք եւ համայնքնապետին ամեն հեկտարի դիմաց վճարում են 50 դոլար, եւ երբ ներդրող է գալիս, համայնքապետը փորձում է կոծկել այդ հողերի գոյության փաստը, փորձում է շարունակել գումար ստանալ։ Մենք, իհարկե, դա հայտնաբերում ենք եւ հնարավորինս արագ կանխում»,-ասաց մարզպետը։Նրա խոսքով՝ կան համայնքապետներ, որոնք դեռ հին համակարգի, արժեհամակարգի կրողներն են, եւ իրենցից ակնկալել նոր տրամաբանության մեջ աշխատանք՝ անիմաստ է, որովհետեւ իրենք նոր փոփոխությունների կրողները չեն։Անդրեյ Ղուկասյանը նշեց, որ համայնքների ղեկավարները ընտրված պաշտոնյաներ են, եւ նրանց հրաժարականը կարող են պահանջել միայն համայնքների բնակիչները։ Մարզպետի խոսքերով՝ շատ լավ կլինի, եթե համայնքապետներին հանրաքվեներով հետ կանչելու հնարավորություն լինի։
13:42 - 27 հունիսի, 2019
Չարաշահումների պատճառով Լոռիում դպրոցի տնօրենն ազատվել է աշխատանքից |factor.am|

Չարաշահումների պատճառով Լոռիում դպրոցի տնօրենն ազատվել է աշխատանքից |factor.am|

factor.am։ Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցի տնօրեն Նառա Մկրտչյանն ազատվել է զբաղեցրած պաշտոնից: Պատճառն այն է, որ շուրջ 2 տարի դպրոցում չարաշահելով պաշտոնական դիրքը՝ նա աշխատակցի՝ աշխատանքի չհաճախելու արդյունքում յուրացրել է հատկացված աշխատավարձը: Քրեական գործով Մկրտչյանին մեղադրանք էր առաջադրվել ՀՀ քրեական օրենսգրքի 179-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1-ին և 3-րդ կետերով ու 314-րդ հոդվածի 1-ին մասով: «Նախաքննությամբ հիմնավորվել է, որ 2015 թվականի սեպտեմբերի 1-ից մինչև 2017 թվականի փետրվարի 6-ն ընկած ժամանակահատվածում, շահադիտական դրդումներով դպրոցի տնօրենը ՊՈԱԿ-ի տեխնիկական աշխատակցի կողմից աշխատանքի չհաճախելու և աշխատանքային պարտականությունները չկատարելու պայմաններում, յուրաքանչյուր ամիս կազմել է աշխատավարձի հաշվարկման և վճարման համար հիմք հանդիսացող՝ աշխատանքի հաճախելիության վերաբերյալ տեղեկագրեր և դրանում ներառել տվյալ անձի աշխատանքային պարտականնությունները պատշաճ կատարելու մասին կեղծ տվյալներ: Դրանց հիման վրա, որպես աշխատավարձ, անհիմն կարգով ելքագրվել է խոշոր չափերի գումար, որն աշխատակցի փոխարեն տնօրենն անձամբ ստանալով՝ պաշտոնեական դիրքի օգտագործմամբ յուրացրել է»,- տեղեկացրեց ՀՀ դատախազության հանրային կապերի բաժնի պետ Արևիկ Խաչատրյանը: Ելնելով այն հանգամանքից, որ տնօրենն իրեն մեղավոր է ճանաչել, խոստովանական ցուցմունք է տվել և կամովին հատուցել պետությանը պատճառված վնասը, վարույթն իրականացնող մարմնի որոշմամբ՝ քրեական գործով վարույթը կարճվել է: Մկրտչյանի նկատմամբ քրեական հետապնդումը դադարեցվել է: «Նկատի ունենալով այն, որ վերոնշյալ գործողությունների արդյունքում խաթարվել է ուսումնական հաստատության բնականոն աշխատանքը, ոտնահարվել են սովորողների, մանկավարժական այլ աշխատողների օրինական շահերն ու իրավունքները՝ Լոռու մարզի դատախազ Արսեն Մարտիրոսյանը միջնորդագիր է ներկայացրել Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանին՝ ձեռնարկելու նշված խախտումների պատճառները պարզելուն ուղղված գործուն միջոցներ, ինչպես նաև լուծելու մեղավոր անձանց կարգապահական ներգործության ենթակելու, նրանց պատասխանատվության հարցը»,- ասաց Արևիկ Խաչատրյանը։ Արդյունքում, Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանի որոշմամբ՝ Նառա Մկրտչյանն ազատվել է տնօրենի պաշտոնից:
13:31 - 23 մայիսի, 2019
Ալավերդու պետական քոլեջի 13 դասախոս ազատվել է աշխատանքից․ տնօրենի դեմ բողոքը շարունակվում է |news.am|

Ալավերդու պետական քոլեջի 13 դասախոս ազատվել է աշխատանքից․ տնօրենի դեմ բողոքը շարունակվում է |news.am|

news.am։ Ալավերդու պետական քոլեջի պրոֆեսորադասախոսական կազմի 13 աշխատակից իր դիմումի համաձայն ազատվել է աշխատանքից։ Այս մասին տեղեկացրին քոլեջի աշխատակիցները։Քոլեջի առաջին կուրսի ուսանող Հրաչ Մկրտչյանը պատմեց, որ մայիսի 8–ին քոլեջի տնօրենի լիազորությունները կատարում է նախկին փոխտնօրեն Աստղիկ Ավետյանը, և ուսանողությունը նրան այդ պաշտոնում տեսնել չի ցանկանում։ Ուսանողները, ըստ Հրաչ Մկրտչյանի, կհետևեն դասախոսներին, փաստաթղթերը հետ կվերցնեն քոլեջից․ «Պետական քննությունները ոնց որ թե չեն լինելու»,– ասաց նա։լ Հրաչ Մկրտչյանը հայտնեց, որ աշխատանքից ազատված դասախոսները մասնակցել են բողոքի ակցիաներին, կանգնել են իրենց ուսանողների կողքին։ Այժմ էլ քոլեջում դասադուլ է, ուսանողության մի մասը քոլեջ չի գալիս, իսկ մյուս մասը ակցիա է անում և լսարան չի մտնում. դասապրոցեսը խաթարված է։«Մենք պատրաստ ենք ընդունել յուրաքանչյուր մարդու՝ միայն ոչ Աստղիկ Ավետյանին, քանի որ նրա հետ աշխատելը բարդ է»,- ասաց Հրաչ Մկրտչյանը։Ուսանողը նաեւ նշեց, որ այդ խնդրով դիմելու են Կրթության և գիտության նախարարություն։ Դասախոսներն ու ուսանողները հիմնականում դեմ են այս նշանակմանը, ըստ նրանց՝ վերջինիս մարդկային հատկանիշների, գրագիտության, բանիմացության, կոլեկտիվի մեջ պառակտում մտցնելու պատճառով։
14:20 - 19 մայիսի, 2019