Սոս Ավետիսյան

7-րդ գումարման ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցությամբ պատգամավոր։

Սոս Ավետիսյանը ծնվել է 1989 թվականին Արարատի մարզի Արարատ քաղաքում:

2010թ. ավարտել է ԵՊՀ ռոմանագերմանական բանասիրության ֆակուլտետի իսպաներեն լեզվի եւ գրականության բաժինը: 2013թվականին  ավարտել է ԵՊՀ Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի «Մարդու իրավունքների եւ ժողովրդավարացման» մագիստրոսական ծրագիրը, 2014թ.՝ ՀՀ արտաքին գործերի նախարարության դիվանագիտական դպրոցը, 2016թ.՝ Մեծ Բրիտանիայի Օքսֆորդի համալսարանի Սուրբ Անտոնիոսի քոլեջը: 

2008-2010թթ. աշխատել է ՀՀ մշակույթի նախարարության մշակութային արժեքների փորձագիտական կենտրոն ՊՈԱԿ-ի առաջատար մասնագետ: 2016 թվականից դասավանդում է ԵՊՀ Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնում: 2016-2017թթ. եղել է Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի հայոց պատմության դասախոսի օգնական:

2018թ. դեկտեմբերի 9-ին ԱԺ պատգամավոր է ընտրվել «Իմ քայլը» կուսակցությունների դաշինքի համապետական ընտրական ցուցակով՝ ընդգրկվելով Արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձնաժողովի, ԵԽԽՎ Հայաստանի պատվիրակության և ՀՀ ԱԺ թվով 15 բարեկամական խմբերի կազմերում։ 

Ըստ էության, սպառնում են, որ  մարդկության դեմ հանցագործություն կգործեն․ Սոս Ավետիսյան

Ըստ էության, սպառնում են, որ մարդկության դեմ հանցագործություն կգործեն․ Սոս Ավետիսյան

Ադրբեջանի Պաշտպանության նախարարության մամուլի ծառայության ղեկավար Վագիֆ Դարգյախլին հայտարարել է, թե հայկական կողմը չպետք է մոռանա, որ ադրբեջանական բանակի ամենաարդիական հրթիռային համակարգերը թույլ են տալիս մեծ ճշգրտությամբ հարվածել Մեծամորի ատոմակայանին, ինչը, նրա խոսքով, Հայաստանին մեծ աղետի կհանգեցնի։ Այս մասին գրել է ադրբեջանական haqqin.az-ը։ Դարգյախլին այսպես է արձագանքել այն ենթադրյալ քննարկումներին, թե Հայաստանը կարող է հարվածել ադրբեջանական Մինգեչաուրի ջրամբարին: Նշենք, որ ՀՀ պաշտոնատար անձանց կողմից, ըստ էության, երբեւէ հայտարարություն չի եղել Մինգեչաուրին հարվածելու մասին։ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը Infocom.am-ի հետ զրույցում՝ Ադրբեջանի ՊՆ մամուլի քարտուղարի հիշյալ հայտարարությունը խայտառակ որակեց․ «Ըստ էության, սպառնում են, որ  մարդկության դեմ հանցագործություն կգործեն։ Հայաստանի Հանրապետությունը մեծապես կարեւորում է զանգվածային ոչնչացման զենքի (ԶՈԶ) չտարածման մասին բոլոր պայմանագրերի եւ ռեժիմների համապարփակ եւ արդյունավետ կատարումը։ Այդ պարտավորվածությունները բոլոր երկրների կողմից համաշխարհային անվտանգության հիմնասյուներից մեկն են»,- շեշտեց պատգամավորը:
18:34 - 16 հուլիսի, 2020
Մեր ռազմաքաղաքական ու դիվանագիտական կարողությունը այս պահին բավարար է էսկալացիան ինքնուրույն հաղթահարելու համար․ Սոս Ավետիսյան

Մեր ռազմաքաղաքական ու դիվանագիտական կարողությունը այս պահին բավարար է էսկալացիան ինքնուրույն հաղթահարելու համար․ Սոս Ավետիսյան

Հուլիսի 12-ից մինչեւ այս գիշեր Տավուշի մարզում հայ-ադրբեջանական սահմանային իրավիճակը խիստ լարված էր։ Նշյալ օրը՝ կեսօրից, ադրբեջանական կողմը ռազմական գործողություններ էր սկսել Հայաստանի ուղղությամբ։  Հավաքական անվտանգության մասին Պայմանագրի կազմակերպությունը, որի հիմնադիր անդամ է Հայաստանը, կրակը դադարեցնելու կոչ արեց միայն երեկ՝ հուլիսի 14-ին՝ հայտարարելով, որ կազմակերպության քարտուղարությունում լուրջ անհանգստություն են արտահայտում՝ Հայաստանի ու Ադրբեջանի սահմանին իրավիճակի լարվածության կապակցությամբ։  «Ստեղծված իրավիճակը չի նպաստում իրավիճակի կարգավորմանը երկու հարևան երկրների սահմաններում, որոնցից մեկը՝ ՀՀ-ն, ՀԱՊԿ անդամ պետություն է»,- ասված էր հայտարարության մեջ։ Թեմայի շուրջ զրուցել ենք խորհրդարանական «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանի հետ։ - Պարո՛ն Ավետիսյան, քննադատություններ են հնչում, որ ՀԱՊԿ-ը չի արել այն, ինչ պարտավոր էր անել, ուշացրել է հայտարարությունը եւ կամ հայտարարությունն, ըստ էության, ոչինչ չասող էր։ Ընդ որում՝ Հարավային Կովկասում եւ Կենտրոնական Ասիայում ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարի հատուկ ներկայացուցիչ Ջեյմս Ապատուրայի ու ՀԱՊԿ-ի հայտարարությունները գրեթե չէին տարբերվում, եւ սա այն պարագայում, երբ Հայաստանը ոչ թե ՆԱՏՕ-ի, այլ ՀԱՊԿ-ի անդամ է։ Խնդրում եմ Ձեր մեկնաբնությունը՝ ի՞նչ ասելիք ուներ վերջինիս արձագանքը, դրա մեսիջը տվե՞ց այն, ինչ պետք է տար։ - Նախեւառաջ՝ մենք մի կարեւոր բան պետք է արձանագրենք՝ ընդհանրապես հայոց պատմության, անկախության համար․ մենք մեր հիմնական հույսը պետք է դնենք բացառապես մեր Զինված ուժերի վրա՝ թե՛ Հայաստանի Հանրապետության, թե՛ Արցախի Հանրապետության անվտանգությունն ապահովելու համար։ Այսինքն՝ քեզնից դուրս փրկության փնտրտուքները սխալ են։ Իհարկե, ՀԱՊԿ-ը մեր անվտանգային համակարգում կարեւոր օղակ է, եւ օպերատիվ պատասխանի որոշակիությունը շատ կարեւոր է։ Դրա հետ մեկտեղ՝ մենք տեսանք, որ ՀԱՊԿ-ն, ի վերջո, հայտարարություն տարածեց, որտեղ հստակ նշվում է՝ Հայաստանը ՀԱՊԿ-ի դաշնակից երկիր է, եւ սա պետք է ընդունել որպես առաջնային զգուշացում կամ նախազգուշացում։ Մնացած ընթացակարգային առումով՝ ինչ կարելի է սպասել, մենք պետք է մի քիչ ավելի հաշվարկային լինենք՝ ի վերջո ի՞նչ ենք ուզում, ինչպե՞ս ենք պատկերացնում այդ օգնությունը կամ դատապարտումը։ Իհարկե, Ադրբեջանն ինչ-որ առումով փորձ է արել իր ունեցած կապերից օգտվել, բայց ՀԱՊԿ-ի հայտարարությունը, որպես այդպիսին, չի վիժեցրել։ Եւ սա կարելի է արձանագրել որպես որոշակիորեն դրական քայլ։ - Հավաքական անվտանգության մասին Պայմանագրի 4-րդ հոդվածում ասված է, որ «եթե անդամ պետություններից որևէ մեկը ենթարկվի ագրեսիայի որևէ պետության կամ պետությունների խմբի կողմից, ապա անդամ պետությունների կողմից դա կհամարվի որպես ագրեսիա՝ Պայմանագրի բոլոր մասնակից պետությունների դեմ: Մասնակից պետություններից որևէ մեկի դեմ ագրեսիայի ակտի ի հայտ գալու պարագայում, մնացած մասնակից պետությունները կցուցաբերեն անհրաժեշտ օժանդակություն` ներառյալ ռազմական օգնությունը, նաև կցուցաբերեն օժանդակություն իրենց տրամադրության տակ գտնվող միջոցներով` հավաքական պաշտպանության իրավունքի իրագործման կարգին համապատասխան` համաձայն ՄԱԿ-ի կանոնադրության 51-րդ հոդվածի»:Եթե չեմ սխալվում՝ այս օժանդակությունը ցուցաբերվելու է այն պարագայում, երբ ագրեսիայի ենթարկված պետությունն անձամբ դիմի։  - Այո, եւ մենք մեր ՀԱՊԿ-ի գործընկերներին դիմել ենք, բայց պահանջով, որ անպայմանորեն արձանագրվի, որ այսպիսի միջադեպ է տեղի ունենում արդեն հայ-ադրբեջանական սահմանին, որ ագրեսիայի դրսեւորում կա, եւ դա արձանագրվել է։ Մենք չենք դիմել, որ մեզ օգնեն․ ի փառս մեր զինվորականների՝ մենք բացարձակ տիրապետում ենք իրավիճակին եւ մենք ենք թելադրող դիրքում։ - Այսինքն՝ Հայաստանն այս պահին ամենեւին էլ կարիք չունի դիմել այդ օժանդակության՝ ներառյալ ռազմական օգնության համար։ - Բացառվում է։ Այս պահին մենք նման օժանդակության կարիք չունենք։ - Թուրքիայի ֆակտորին անդրադառնանք․ այս պետությունն ամեն ձեւ ձգտում է խառնվել իրավիճակին։ Թուրքիան, կարծես թե, տարածաշրջանում ՀԱՊԿ-ի շահերի ամենամեծ սպառնալիքն է՝ թե՛ որպես Թուրքիա, թե՛ որպես ՆԱՏՕ-ի անդամ։ Բայց ՀԱՊԿ-ն, ըստ էության, թուրքական կողմի հայտարարությունների մասին չխոսեց։ Ինչպե՞ս կարող ենք հասկանալ այս դիրքորոշումը։ - Եկեք տարանջատենք մի քանի բան․ Թուրքիան, որպես այդպիսին, այո, հանդիսանում է ՆԱՏՕ-ի անդամ, բայց վերջին տարիների զարգացումը եւ առանձին օպերացիաների իրականացումը ցուցադրում են, որ Թուրքիան բացառապես իր շահերն է հետապնդում եւ կաշկանդված չէ ՆԱՏՕ-ով։ Եւ թե՛ Ռուսաստանի հետ որոշակի մերձեցումները, թե՛ հետագա առճակատումները Սիրիայում՝ Ռուսաստանի հետ, Լիբիայում իրենց քաղաքականությունը, հստակ ցուցադրում են, որ այս պետությունը վաղուց կաշկանդված չէ, հանդես չի գալիս որպես ՆԱՏՕ-ի քաղաքականության վարող։ Ինքն իր քաղաքականությունն է վարում՝ ունենալով ՆԱՏՕ-ի պայմանագիրը։ Այս պարագայում՝ նաեւ շատ կարեւոր է Ռուսաստանի ԱԳՆ արձագանքը, որը իրապես թիրախավորված էր, չնայած երկիրը չէր նշում, բայց շեշտում էր, որ Մինսկի խմբի անդամ երկիրը իրավուք չունի ռազմական էսկալացիայի ժամանակ որեւէ կողմին ուղիղ աջակցություն խոստանալ, հատկապես, որ դա կվտանգի տարածաշրջանային անվտանգությունը։ Այս խոսքերը ուղղված էին բացառապես Թուրքիային։ Բայց, էլի եմ կրկնում, ամենակարեւորն այն է, որ մեր ռազմաքաղաքական ու դիվանագիտական կարողությունը այս պահին բավարար է էսկալացիան ինքնուրույն հաղթահարելու համար։ Եւ Թուրքիայի ու Ադրբեջանի այս ընդհանուր ջղաձգումները, ի դեպ, որոշակիորեն պայմանավորված են իրենց ներքաղաքական օրակարգերով։ - Երեկ էլ Բաքվում բողոքի բազմահազարանոց ցույցեր էին, եւ սա կարծես վերջին տասնամյակներում առաջին նման ակցիան էր։ Չնայած տեղի ղեկավարությունը սկզբում բուռն չարձագանքեց կատարվողին, բայց հետո ջրցաններով ու մահակներով ցրեց ցուցարարներին։ Հնարավո՞ր է, որ Ադրբեջանում զարգացումներն ուղղակիորեն իրենց դեմ շրջվեն։ - Այո, եւ երկու կարեւոր եզրակացություն պետք է ունենանք․ նախ՝ այդ ցույցն արձանագրում է հայկական Զինված ուժերի եւ Հայաստանի հաղթանակը․ այստեղ մենք հստակ տեսնում ենք, որ այդ մարդիկ հասկացել են՝ իրավիճակը, մեղմ ասած, սփոփիչ չէ։ Երկրորդը՝ պետք է հասկանանք, որ այդ հասարակությունը ռազմատենչ է, հետեւաբար, մենք մեր անվտանգությանը պետք է ապավեն լինենք։ Երրորդիվ՝ իհարկե, մեծ ճնշում կա կառավարության վրա։ Եւ թեեւ դեռ ամբողջական վերլուծություներ չկան, բայց ենթադրաբար, այդ ամենը սկզբնական շրջանում ձեռնտու էր Բաքվի կառավարող կլանին, հետո իրենք հասկացան, որ սա կարող է վերաճել ավելի լուրջ պայքարի, եւ այդ մարդկանց ցրեցին։ - Պարոն Ավետիսյան, հիմա միջազգային կառույցների ներկայացուցիչների, մի քանի երկրների պաշտոնյաների հայտարարությունները թո՞ւյլ են տալիս եզրակացնել, որ միջազգային հանրության համար ակնհայտ է եւ հստակ, որ Ադրբեջանն է հրահրում այս իրադրությունը։ - Մենք կարող ենք այդպիսի ենթադրություն անել, այո։ Այս ընթացքում երկու տեսակի հայտարարություններ են եղել․ առաջինը՝ դիվանագիտական քողով․ երկու կողմերին են կոչ անում, սրանք հիմնականում միջազգային կառույցներից եկող արձագանքներն են, եւ այդ կառույցներից այս պահին այլ արձագանք սպասել հնարավոր չէ, դեռ փաստագրական տվյալներ պետք է ներկայացվեն նրանց։ Եւ երկրորդը՝ մենք նկատեցինք, որ նաեւ կարեւոր պետության ներկայացուցիչներ, ինչպիսին ԱՄՆ-ն է, Ադրբեջանին ուղիղ դատապարտող հայտարարություններ եղան, արդեն նաեւ Կիպրոսից, Շվեդիայից, Գվատեմալայից, Իսպանիայից։ Եւ սա շատ կարեւոր է խորհրդարանական դիվանագիտության ձեռքբերման տեսանկյունից։ Իհարկե, սրանք դեռ առաջին քայլերն են, բայց այս ուղղությամբ մենք դեռ պետք է շարժվենք։  - Այսինքն՝ մեր կոմունիկացիան այս առումով ստացվում է միջազգային հանրության հետ։ - Այո, այն աշխատանքը, որ արվել է այս մեկուկես տարվա ընթացքում մեր միջազգային գործընկերների հետ, հանդիպումները, քննարկումները, համատեղ քայլերը, բերում են այն պտուղները, որոնք այս պահին պետք են։ Եւ այս կարեւոր հաջողության վրա դեռ երկար անելիքներ կան։ Ինֆորմացիոն դաշտի առումով եւս էլ ավելի շատ ջանք է պետք ներդնել։ Հիշեցնենք՝ հուլիսի 12-ին, ժամը 12։30, Տավուշի մարզում գտնվող մեր դիրքերից մեկին մոտեցել է ադրբեջանական ՈՒԱԶ ավտոմեքենա, զինծառայողներն անհասկանալի պատճառներով դուրս են եկել մեքենայից, եւ շարժվել դեպի մեր դիրքը։ Հայկական կողմի նախազգուշացումից հետո, թողնելով մեքենան, վերադարձել են: Ժամը 13:45-ին Ադրբեջանի զինված ուժերի զինծառայողները կրկնել են հայկական զինված ուժերի սահմանային դիրքը գրավելու փորձը՝ կիրառելով հրետանային կրակ, սակայն ճնշվել են եւ, կորուստներ կրելով, հետ շպրտվել: Ադրբեջանական կողմը պարբերաբար նոր գործողությունների էր դիմում՝ մինչեւ հուլիսի 14-ի, լույս 15-ի գիշերը։ Հակառակորդն ունի տեխնիկայի զգալի եւ մարդկային տասնյակ կորուստներ՝ այդ թվում՝ բարձր սպայական կազմից․ պաշտոնապես հայտարարվել է 12 զոհի մասին։ Հայկական կողմն ունի 4 զոհ, 10 վիրավոր, որոնցից մեկի վիճակը հուլիսի 15-ի դրությամբ գնահատվում է ծայրահեղ ծանր։ Այս պահի դրությամբ սահմանին հիմնականում պահպանվում է հրադադար։ Հայարփի Բաղդասարյան
18:30 - 15 հուլիսի, 2020
Ավելի պատվաբեր է աշխատել անկախ հիմնադրամում, քան կոռուպցիայի և ընտրակեղծարարության կուսակցության մաս լինելը․ Սոս Ավետիսյանը՝ Վահե Էնֆիաջյանին

Ավելի պատվաբեր է աշխատել անկախ հիմնադրամում, քան կոռուպցիայի և ընտրակեղծարարության կուսակցության մաս լինելը․ Սոս Ավետիսյանը՝ Վահե Էնֆիաջյանին

Այսօր ԲՀԿ-ական մի պատգամավոր՝ Վահե Էնֆիաջյանը՝ քաղաքական դաշտում ավելի հայտնի որպես 400 ֆեյքերի տիրակալ, նեղված յուր տիրակալ Ծառուկյանի վերաբերյալ դիտարկումներիցս, անրադարձել է իմ գործունեությանը՝ «բացահայտելով», որ մինչ պատգամավոր դառնալս աշխատել եմ «Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան»-ում։ Ի դեպ՝ սա դժվար չէր բացահայտել, քանի որ թե՛ նախընտրական բուկլետում, թե՛ ԱԺ կենսագրությունումս բաց և հասանելի ներկայացված է մեր քաղաքացիներին։ Այս մասին Ֆեյսբուքի իր էջում գրել է «Իմ քայլը» խմբակվության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը։ Ֆեյքատերի գրառումով ի թիվս այլ հարթակների կիսվել էր նաև tert.am-ը, որի համասեփականատերերից մեկը հեղափոխությունից անմիջապես հետո դարձել էր միշիկամերձ ՀՀԿ նախկին պատգամավոր՝ Սամվել Ֆարմանյանը։ Սույն անձը հենց «Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան»-ում աշխատել է շուրջ 3 տարի։ Սա չեմ նշում որպես լավ կամ վատ երևույթ, այլ զուտ հիշեցում մանիպուլյացիայի և ստի գեներացման մեխանիզմների մասին։ Ես, ի տարբերություն այս մարդկանց, չեմ խմբագրում և չեմ խմբագրելու իմ կենսագրությունը, որով իրավամբ հպարտանում եմ։ Շատ ավելի պատվաբեր է աշխատել անկախ հիմնադրամում,քան մի քան կոռուպցիայի և ընտրակեղծարարության կուսակցության մաս լինելը։ Նախահեղափոխական Հայաստանում այսպիսի կազմակերպությունները, որոնց համբավը արատավորելու գործին լծված են կոռուպցիոն սխեմաներից զրկվածները, որոնք ամեն օր զգում են օրենքի սեղմվող շղթաները իրենց հաստացած վզերին, կանգնած են եղել քաղաքացու իրավունքի, ընտրական գործընթացների արդարության և թափանցիկության, կոռուպցիայի դեմ պայքարի համար։ Սա է, որ հանգիստ չի տալիս ղազերին ու ֆեյքերին։ Փորձ է արվում վախեր սերմանել հասարակության մեջ, բայց նրանք ինչպես միշտ ձախողվում են։ Այս կազմակերպությունում աշխատելով է, որ կախված չեմ եղել քրեաօլիգարխիկ դյուքաններից։ «Հեղափոխությունից տուժածները» այդպես էլ չհասկացան, որ 2018 թվականի իրադարձությունները Հայաստանում եղան ոչ թե այն պատճառով, որ ֆինանսապես անկախ մարդիկ կարողանում էին անկաշկանդ խոսել այդ արատավոր երևույթների իմասին, այլ այն պատճառով, որ այդ քրեաօլիգարխիկ բուրգից կախման մեջ գտնվող քաղաքացիները ևս գիտեին, տեսնում և հասկանում էին այդ ամենը, թեկուզ հաճախ ստիպված էին լռել։ Այդ էր պատճառը, որ փողոցում ոչ թե հազար, այլ հարյուր հազարավոր քաղաքացիներ էին պայքարում՝ մերժելու այդ արատավոր երևույթները։ Իսկ ոմանք մինչ այսօր էլ շարունակում են մեղադրել և անվանարկել այդ հիմնադրամներին ու հասարակական կազմակերպություններին՝ այդպես էլ դասեր չքաղելով: Իսկ քաղաքական կշռի մասին խոսելիս խորհուրդ կտայի հարգարժան ֆեյքատերին նկատի ունենալ, որ ես, որքան էլ «Իմ քայլի» շռնդալից հաղթանակի ֆոնին համեստ, բայց, այնուամենայնիվ, երեք անգամ ավելի շատ քաղաքացիների վստահության քվե եմ ստացել, քան ինքը՝ պարոն Էնֆիաջյանը։ Պարոն էնֆիաջյանին թերևս թյուրիմացության մեջ է գցել այն հանգամանքը, որ իր խմբակցությունը Ազգային Ժողովում ներկայացված է 26 պատգամավորով, և մինչ նա կարծում է,թե դա մոտավորապես նույն ներկայացվածությունն է, ինչ նախկինում, շտապեմ հիասթափեցնել՝ հիշեցնելով, որ իրենց խմբակցության մանդատներից 16-ը Իմ քայլ-ի հաշվին ստացած բոնուսներեն, մինչդեռ իրենց կուսակցությունը ընտրողների քանակի չորս անգամ նվազում է արձանագրել մեկ տարվա մեջ, իսկ տոկոսային առումով 27-ից գահավիժել է 8 տոկոսի, և այդ գահավիժումը, ինչպես ցույց են տալիս քաղաքական գործընթացներն ու հարցումները, շարունակական է։ Այս ցուցանիշներով թերևս նրանց գերազանցում է միայն իրենց նախկին, բայց միշտ սիրելի կոալիցիոն գործընկերը։ Եվ վերջում կարճ անրադառնամ հայ-ռուսական հարաբերություններին՝ ինչպես հեղափոխության ընթացքում խոստացվել է արտաքին քաղաքական վեկտորների փոփոխություն չի լինելու։ Հետհեղափոխական Հայաստանում ռազմավարական գործընկերոջ հետ հարաբերությունների վատթարացման մասին գուժել են կոնկրետ շրջանակներ (ներառյալ ղազերը), սակայն միայն Կովիդից առաջ եղած երկու կարևոր դրվագով օրինակ՝ լրջագույն ռազմատեխնիկայի ձեռք բերելը և ԵԱՏՄ-ի առաջնորդների, ինչպես նաև Իրանի Իսլամական Հանրապետության, Սինգապուրի և Մոլդովայի ղեկավարների խորհդի նիստը Հայաստանում, բավարար են արդեն իսկ կարծիք կազմելու մեր հարաբերությունների խորության և ռազմավարական բնույթի մասին։  
22:42 - 06 հուլիսի, 2020
Համապատասխանաբար մի տեղ համախմբվեք, քանի որ կորոնավիրուսը հաղթահարելուն զուգահեռ գալու է պատասխանի և պատասխանատվության պահը. Սոս Ավետիսյան

Համապատասխանաբար մի տեղ համախմբվեք, քանի որ կորոնավիրուսը հաղթահարելուն զուգահեռ գալու է պատասխանի և պատասխանատվության պահը. Սոս Ավետիսյան

 ՀՀ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում անդրադարձել է ԲԿՀ առաջնորդ Գագիկ Ծառուկյանի այն հայտարարությանը, թե կառավարության կազմը հարյուր տոկոսով պետք է փոխվի։ Նա գրել է․ «ԱԺ ամբիոնից լալահառաչ գոռում էին, որ երկիրը պատերազմի մեջ է, և այս պատերազմի ժամանակ նիստերին չեկող Ծառուկյանը հավաքում է յուր նազիր-վեզիրներին, նիստ անում ու պահանջում կառավարության հրաժարականը, շահարկում հարցեր և բառեր, որոնց իմաստը չի հասկանում: Ժողովուրդը համախմբվել է 2018-ին հեղափոխության օրակարգի շուրջ, ժողովուրդը 2019-ին վստահության քվեն է տվել իր խորհրդարանական թիմին, կառավարությանն ու վարչապետին: Այն համախմբված է և հիմա՝ անկախ նրանից, որ որոշ խմբեր, կորոնավիրուսի դեմ պայքարելու փոխարեն, ոտքի տակ են ընկնում: Համախմբվեք էրեխեք, բայց համապատասխանաբար մի տեղ համախմբվեք, քանի որ կորոնավիրուսը հաղթահարելուն զուգահեռ գալու է պատասխանի և պատասխանատվության պահը»:
23:55 - 05 հունիսի, 2020
 Սոս Ավետիսյանը ԵԽԽՎ-ում միաձայն ընտրվել է զեկուցող՝ «Առցանց հաղորդակցման վերահսկողությունը» թեմայով

Սոս Ավետիսյանը ԵԽԽՎ-ում միաձայն ընտրվել է զեկուցող՝ «Առցանց հաղորդակցման վերահսկողությունը» թեմայով

«Չնայած համավարակի ստեղծած օբյեկտիվ դժվարություններին՝ խորհրդարանական դիվանագիտության մեր ջանքները շարունակական են։ Ուրախ եմ ձեզ հայտնել, որ ԵԽԽՎ-ը Մշակույթի, Գիտության, Կրթության և Մեդիա հարցերով հանձաժողովի կողմից միաձայն ընտրվել եմ «Առցանց հաղորդակցման վերահսկողությունը՝ որպես մեդիայի բազմակարծության, տեղեկատվության ազատության և մարդու արժանապատվության սպառնալիք» (The control of online communication: a threat to media pluralism, freedom of information and human dignity) թեմայով զեկուցող։ Սա նշանակում է, որ հնարավորություն կունենամ ԵԽ անդամ պետություններում տվյալ խնդրի վերաբերյալ ուսումնասիրություն իրականացնել և զեկույց ներկայացնել համապատասխան հանձնաժողովին և ԵԽԽՎ-ը լիագումար նիստին։ #PACE #ArmenianParliamentaryDiplomacy»,- ֆեյսբուքի իր էջում գրել է ՀՀ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը:
11:51 - 17 մայիսի, 2020
Հիմա փորձ է արվում իզոլացնել այս կամ այն գործչին և նրա նկատմամբ թունավորման գործընթաց սկսել |lragir.am|

Հիմա փորձ է արվում իզոլացնել այս կամ այն գործչին և նրա նկատմամբ թունավորման գործընթաց սկսել |lragir.am|

lragir.am: Հարցազրույց ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանի հետ Պարոն Ավետիսյան, ինչպե՞ս եք գնահատում ԱԳՆ-ի դիմաց նախարար Զոհրաբ Մնացականյանի հետ տեղի ունեցած միջադեպը, երբ մի երիտասարդ հեռախոսը միացրած նրան հարցեր էր ուղղում Լավրովի հայտարարությունների մասին: Շատերը նշում են, որ սա իշխանությունների հանդեպ հերթական սադրանքն է: Ես սա ընդունում եմ որպես պետականությանն ուղղված մարտահրավեր, որովհետև սա որպես առանձին դեպք դիտարկելը սխալ է: Այս ամենը իրոք Հայաստանի պետականության դեմ է ուղղված, որովհետև այդ մարդիկ երևի թե շատ լավ իմանալով դիվանագիտության նրբությունները, փորձում են ինչ-որ կերպար ստեղծել, որը որևէ կերպ չի առնչվում Հայաստանի Հանրապետության շահերին: Փորձում են նորից Ղարաբաղի թեման օրակա՞րգ բերել: Դա մի թեմա է, որն անընդհատ շահարկվել է: Դրանք տարբեր սերնդի խմբակներ են, որոնք միշտ տրադիցիոն ձևով մանիպուլացրել են այդ հարցը: Բայց ես կարծում եմ, որ Լավրովի և Զոհրաբ Մնացականյանի պատասխանից հետո նորմալ երկրում այդ թեման ընդհանրապես պետք է չքննարկվեր, որովհետև մարդը պետք է իր երկրի ԱԳՆ-ին վստահի: Եթե ոմանք այլ կերպ են ուզում լինի, կարող են իրենց քաղաքացիությունը փոխեն: Ձեր կարծիքով՝ ո՞վ է հրահրում նման գործողություններ: Նախորդ իշխանություննե՞րը, և երբ ենք այս մտայնությունից դուրս գալու: Մենք այդ մտայնությունից չեմ կարծում, թե հեշտ դուրս կգանք, որովհետև կան նախորդ իշխանության հետ կապված մարդիկ, հնամաշ տիկնիկները, որ պահարանից հանվել ու դուրս են նետվել, հիմա այդ բոլորը միասին մի ծիրի մեջ են: Եվ դա միայն նախորդներով չի սահմանափակվում, կան նաև այլ քաղաքական ուժեր, որ այդ ծիրի մեջ են: Նրանց ամբողջ նպատակն այն է, որ հայոց պետականության նկատմամբ ոտնձգություն են կատարում՝ չհասկանալով Արցախի խնդրի շուրջ ԱԳ նախարարի վարած գործունեությունը, այն պարագայում, երբ թե Բրատիսլավայում, թե այլուր ԱԳ նախարարը շատ հստակ Հայաստանի և Արցախի համար կարմիր գծերը ֆիքսել է: Կարծում եք, որ անկեղծ մղումով չէին մոտենա ու նման հարցեր չէի՞ն տա՝ հաշվի առնելով, որ վերջին շրջանում կասկածներ էին արտահայտվում փուլային լուծման վերաբերյալ Լավրովի ելույթի հետ կապված: Եթե այդ անկեղծ մղումը կար, ոչ ոք չէր խանգարում, օրինակ, ժամանակին Կազանյան փաստաթղթից հետո գնալ ու հարցնել, թե դա ինչ է: Ինչ վերաբերում է կասկածներին, դրանք իրենք են ստեղծում տարբեր ուժերի միջոցով: ՀՀ քաղաքացին պետք է վստահի իր երկրի ԱԳ նախարարությանը, այստեղ կասկած չի կարող լինել: Մյուս կողմից, ես վստահ եմ, որ ՀՀ կառավարության նկատմամբ հայության շրջանում վստահությունը մնում է շատ բարձր, հետևաբար կառավարության առանձին ներկայացուցչի նկատմամբ ևս բարձր վստահություն է առկա: Ու հիմա փորձ է արվում իզոլացնել այս կամ այն գործչին և նրա նկատմամբ թունավորման գործընթաց սկսել: Դա պետք է կանխվի, և ժողովրդավարությունը Հայաստանում պետք է լինի պաշտպանված: Շարունակությունը՝ lragir.am-ում
14:02 - 15 մայիսի, 2020
Կորոնավիրուսի դեմ պայքարի համար բացված հատուկ հաշվին փոխանցումներն անցել են մեկ միլիարդ դրամից․ Տիգրան Ավինյան
 |tert.am|

Կորոնավիրուսի դեմ պայքարի համար բացված հատուկ հաշվին փոխանցումներն անցել են մեկ միլիարդ դրամից․ Տիգրան Ավինյան |tert.am|

tert.am: Այսօր Ազգային ժողովի արտահերթ նիստին «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը ՀՀ փոխվարչապետ, պարետ Տիգրան Ավինյանից հետաքրքրվեց կորոնավիրուսի դեմ պայքարի համար բացված հատուկ հաշվի տվյալների վերաբերյալ, թե որքան գումար է հավաքվել և ինչպես է ծախսվել:Տիգրան Ավինյանը հայտնեց, որ կորոնավիրուսի դեմ պայքարի համար բացված հատուկ հաշվին փոխանցումներն անցել են մեկ միլիարդ դրամից․ «Այդ ֆոնդին քիչ ենք անդրադառնում, որովհետև փոխանցումներն էլ արդեն-իսկ քիչ են և կարծում եմ, որ այդ ուղղությամբ աշխատանք ունենք անելու: Ինչ վերաբերում է հաշվետվություններին, մենք պարբերաբար հրապարակում ենք տարատեսակ միջոցառումներով իրականացվող քայլերը, դրանց ֆինանսական ծախսերը․ դրանք առողջապահական համակարգին են միայն տրամադրվել: Երեկ հավելյալ մեկ միլիարդ դրամ փոխանցվել է առողջապահության նախարարությանը՝ ընթացիկ կարողությունները և կարիքները սպասարկելու համար»,-ասաց նա:Անդրադառնալով տնտեսական ակտիվության ցուցանիշներին՝ Տիգրան Ավինյանն ասաց, որ մարտ ամսվա տվյալներով տնտեսական ակտիվության ցուցանիշի անկումը եղել է 4,9 տոկոս:«Կարծում եմ, որ մարտ ամսվա համար ոչ այնքան վատ ցուցանիշ է, քանի որ ակնկալվող անկումը մի փոքր ավելի մեծ պետք է լիներ: Մենք դեռևս շարունակում ենք պահպանել տարվա կտրվածքով տնտեսական ակտիվության ցուցանիշի դրական դինամիկան և առաջին երկու ամիսներին 8,7 տոկոս էր»,-ասաց նա:
19:19 - 14 մայիսի, 2020
Սադրանքի հեղինակները խորհրդարանից դուրս են, «Լուսավոր Հայաստանն» ընդամենը նրանց խողովակն է. Սոս Ավետիսյան
 |lragir.am|

Սադրանքի հեղինակները խորհրդարանից դուրս են, «Լուսավոր Հայաստանն» ընդամենը նրանց խողովակն է. Սոս Ավետիսյան |lragir.am|

lragir.am: Հարցազրույց ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանի հետ։ -Ազգային ժողովում նախօրեին տեղի ունեցածից հետո սոցիալական ցանցերում հնչում են տեսակետներ, որ ծեծկռտուքին մասնակցած պատգամավորները պետք է մանդատները վայր դնեն: «Իմ քայլում» կամ իշխանության մեջ դրա անհրաժեշտությունը տեսնո՞ւմ են: -Ի տարբերություն Ֆեյսբուքի հարթակի՝ պատգամավորները շատ լավ տեսել են, թե ինչ է տեղի ունեցել: Մենք արձանագրել ենք, որ ինչպիսին էլ լինի սադրանքը, և դրա հեղինակները, որոնք այս խորհրդարանից դուրս են, իսկ «Լուսավոր Հայաստանը» ընդամենը դրա խողովակն է, պատգամավորները չպետք է տրվեին այդ սադրանքին: Մենք ներողություն ենք խնդրում մեր հանրությունից, մենք շատ լավ գիտակցում ենք, որ սադրել են, այսինքն՝ մարդն իջել է ամբիոնից սադրելու՝ շատ լավ իմանալով, թե ինչ կարող է լինել: Նման մի քանի դեպք եղել է, երբ պարոն Մարուքյանը խոսում, հետո իջնում էր ներքև: Ես կարծում եմ, որ թե տիկին Մակունցը, թե վարչապետը  շատ կոնկրետ, նորմալ բացատրել են, թե որը ինչից հետո է եղել: -Տեսակետ կա, որ եթե ծեծկռտուքին մասնակցած պատգամավորները մանդատները վայր դնեին, դա շատ լավ նախադեպ կլիներ, և հանրության մոտ ձեր նկատմամբ վստահությունը չէր տուժի: -Հանրության մոտ մեր նկատմամբ վստահությունը հեղափոխությանը տրված քվեն է: Հանրության կողմից մեր նկատմամբ վստահությունը ավելի բիրտ և ավելի կտրուկ քայլերի գնալն է: Դա վատ նախադեպ կլիներ, որովհետև այդ պարագայում այդպես կարելի է սադրել անվերջ: Իհարկե, որևէ արդարացում բռնությունը չունի և վարչապետը արձանագրում է, որ մենք այս պահին պարտվել ենք, բայց մեր ոգին պարտվել չգիտի: Պետք չի տրվել այսրոպեական զգացմունքներին, և պատմությունը ցույց կտա, թե որը ոնց է եղել: -Նախկինները հայտարարում են՝ յուրահատուկ նվեր արեցիք Նիկոլ Փաշինյանին: -Նախորդներին անդրադառնալու որևէ խնդիր չկա, կան օրենքներ և օրակարգ, որի ամբողջական իրագործման պարտականությունն ունենք և անելու ենք: Այդ ժամանակ կտեսնենք, թե ով ինչ է ասում:
21:10 - 09 մայիսի, 2020
Հետագայում  այս օրենքը չպետք է օգտագործվի այլ պարագաներում․ սրա համար էլ է պետք քաղաքական խոստում տալ․ Սոս Ավետիսյան

Հետագայում այս օրենքը չպետք է օգտագործվի այլ պարագաներում․ սրա համար էլ է պետք քաղաքական խոստում տալ․ Սոս Ավետիսյան

Այսօր ԱԺ-ում քննարկվում է կառավարության կողմից ներկայացված նախագիծ, որով առաջարկվում է մինչև արտակարգ դրության ավարտը պետական մարմիններին եւ պետության կողմից հիմնադրված իրավաբանական անձանց  տրամադրել կապի օպերատորների հաճախորդ հանդիսացող անձանց տեղորոշումը, ինչպես  նաև  այդ հաճախորդների ուղիղ կամ անուղղակի (միջնորդավորված) կապ ունեցած հեռախոսահամարները, հեռախոսային խոսակցությունը սկսելու ամսաթիվը, սկիզբը եւ ավարտը պարզելու համար անհրաժեշտ տվյալներ, իսկ հեռախոսային զանգի վերահասցեագրման կամ փոխանցման դեպքում. այն հեռախոսահամարի վերաբերյալ տվյալներ, որին փոխանցվել է զանգը: Խոսակցությունների բովանդակությունները հասանելի չեն լինելու։ ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը մի շարք հարցեր ուղղեց նախագծի հիմնական զեկուցող Ռուստամ Բադասյանին։ - Պարո՛ն նախարար, շատ լուրջ սահմանափակումների ենք գնում։ Արտակարգ իրավիճակը երևի թե արտակարգ միջոցառումներ է նախատեսում։ Ես ուզում էի հասկանալ՝ եթե արտակարգ իրավիճակի ավարտից հետո այս տվյալները ոչնչացնում են, ինչի ապաանձնավորվածները չեն ոչնչացվում։ Կա՞ վերահսկողության այլ մարմին՝ բացի այն մարմնից, որն այդ ամեն ինչը գրանցելու է իր մոտ։ Այսինքն՝ այդ մարմնի վրա վերահսկողություն ունե՞նք՝ իմանալու համար՝ դա արվում է պատշաճ կերպով, թե՞ ոչ։ Այդ «մոռանալու» իրավունքը, որպեսզի պետությունը մոռանա իր քաղաքացիների տվյալները, երբ ամեն ինչ վերջանում է։ Ես կարծում եմ՝ օրինակը՝  Հարավային Կորեայի և Իտալիայի, տարբեր ֆակտորները հաշվի առնելով, այնքան էլ ճիշտ չէ, որովհետև տարբեր ֆակտորներ կան՝ բացի այս երկուսի իրար հետ համարդելուց, այսինքն՝ տարբեր գործողություններ են արել պետությունները, և միայն տվյալների հավաքագրումով հնարավոր չէ համեմատել, որովհետև տարբեր կշիռներ ունեն այդ գործոնները, որոնք այդ երկրներն իրականացրել են։ - Այո՛, պարո՛ն Ավետիսյան։ Իրականում տարբեր են, բայց այն խումբը, որի մասին ես խոսեցի, որոնք բոլոր տեղեկատվությունը հավաքագրել և վերլուծել են, եկել են այն եզրահանգման, որ այն բոլոր երկրները, որոնք կիրառել են ժամանակակից տեխնոլոգիական միջոցներ, շատ ավելի արդյունավետ են պայքարել համաճարակի տարածման դեմ, քան այն երկրները, որոնք որ չեն կիրառել նման միջոցներ։ Ինչ վերաբերում է՝ ինչո՞ւ է ապաանձնավորվածը պահում, իսկ անձնավորվածը ոչնչացվում, ուղղակի վիճակագրության համար, որը կարող է օգտակար նշանակություն ունենալ հետագա համաճարակների կանխարգելման համար կամ այդ տեղեկատվության հիման վրա կարելի է գնահատել, թե որքանով ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգտագործումը նպաստեց համաճարակին։ Այսինքն՝ ապաանձնավորված նշանակում է այդտեղ անձնական տվյալ չի մնում, ակտիվ քարտեզ է մնում, որի վրա կարմիր կետերով նշվում է ընդհանրապես ակտիվության ցուցանիշները։ Իսկ երաշխիքը, որ արձագանքեք, կնշեմ, թե որ մարմինն է իրականացնելու։ - Այդ մարմինն է պետք նշել, նրա նկատմամբ վերահսկողությունն ու երաշխիքն է պետք նշել, նաև հետագայում այս օրենքից այս դրույթի, որը միայն պետք է միայն համաճարակներին վերաբերի։ Այսինքն՝ հետագայում չօգտագործվի այս օրենքը այլ պարագաներում։ Սրա համար էլ է պետք քաղաքական խոստում տալ։ Գուցե արտակարգ իրավիճակից հետո դուրս հանենք այս ամեն ինչը։ - Օրենքում արդեն ամրագրված է, որ որևէ այլ նպատակով օգտագործելը կառաջացնի, բնականաբար, Քրեական օրենգրքի դաշտում քրեական պատասխանատվություն։ Ինչ վերաբերում է այն կազմակերպությանը, որն անելու է, ԷԿԵՆԳ-ի (Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ) մասին է խոսքը գնում, որն ունի համապատասխան միջոցներ բոլոր օպերատորներից ստացված տեղեկատվությունը մեկ տեղում ամփոփելու համար և նույն երաշխիքներն են՝ ինչպես մնացած բոլոր դեպքերում, երբ ոչ նպատակային միջամտություն է կատարվում մասնավոր ընտանեկան կյանքին։ Կարծում եմ՝ նաև նախագծում բազմիցս շեշտված է, որ սա վերաբերում է բացառապես համաճարակի հիմքով առաջացած արտակարգ իրավիճակի դեպքում հայտարարված արտակարգ դրությանը։ Այսինքն՝ արտակարգ դրության որևէ այլ դեպքում այս միջոցառումներն իրականացնելն օրենքով թույլատրված չեն։
12:47 - 30 մարտի, 2020
Հրայր Թովմասյանի դեպքը որոշ շրջանակներ, որքան հնարավոր էր, մանիպուլացրեցին. Սոս Ավետիսյան |lragir.am|

Հրայր Թովմասյանի դեպքը որոշ շրջանակներ, որքան հնարավոր էր, մանիպուլացրեցին. Սոս Ավետիսյան |lragir.am|

lragir.am: Մեր զրուցակիցն է ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոս Ավետիսյանը: - Ինչպե՞ս եք գնահատում, որ ձեզ մեղադրում են քաղաքական հետապնդումներ իրականացնելու մեջ, մասնավորապես, Հրայր Թովմասյանի, նրա ընտանիքի նկատմամբ։ - Միշտ կարելի է ենթադրություններ անել այդ ուղղությամբ, բայց առանց անմեղության կանխավարկածը խախտելու մի կարևոր բան պետք է հասկանալ, որ, ցավոք սրտի, Հայաստանում որպես կանոն կոռուպցիոն գործընթացների մեջ կարող են ներգրավված լինել նաև բարեկամներ, հարազատներ, ընկերներ, սանիկներ։ Այս պարագայում, երբ քննություն է իրականացվում, կարող է այնպես պատահել, որ փոխկապակցված անձինք նույնպես կանչվեն քննության։ Հրայր Թովմասյանի դեպքը որոշ շրջանակներ, որքան հնարավոր էր, մանիպուլացրեցին։ ԱԱԾ-ն հանդես եկավ հայտարարությամբ, ներկայացրեց, թե ինչ ձևով են հարցին մոտեցել։ Ես հիմա այսպես եմ հասկանում. քանի որ կոռուպցիայով զբաղվել է նախկին իշխանությունը, ապա կոռուպցիոն հանցագործության դեմ ուղղված ցանկացած քայլ փորձ են անելու որակել որպես քաղաքական հետապնդում։ Կոռուպցիայի համար անհրաժեշտ է, որ մարդն ունենա պաշտոնեական դիրք։ Կա սովորական գողություն, և կա կոռուպցիա, որը ենթադրում է, որ դու պետք է պաշտոն ունենաս, որը չարաշահելով հարստացել ես։ Հիմա երբ քաղաքական պայքար է տարվում կոռուպցիայի դեմ, այդ ճամբարը հայտարարելու է, որ դա քաղաքական հետապնդում է։ Ես որևէ նման բան չեմ տեսնում։ - ԲՀԿ ղեկավար Գագիկ Ծառուկյանը հայտարարել է, որ եթե Հրայր Թովմասյանը հանցանք է գործել, թող պատժեն, բայց հանցակազմ չկա, դատարկ խոսքեր են։ Ինչպե՞ս եք գնահատում նրա հայտարարությունները։ - Ես խորհուրդ կտամ, որ քանի դեռ քննություն է ընթանում, որևէ մեկն իր գնահատականներում չշտապի և պարզ հասկանա, որ ՀՀ-ում օրենքի գերակայություն է և դա բոլորի համար է։ Ես չեմ կարծում, որ պարոն Ծառուկյանն ունի քննչական փորձ կամ իրավաբանական փորձ՝ հասկանալու այս կամ այն գործի հանցակազմը։ - Իր համար անընդունելի է, որ Թովմասյանի դստերը և 75-ամյա հորը կանչում են հարցաքննության ԱԱԾ։ - Ես հասկանում եմ մեր հասարակության հուզականությունն այս հարցի շուրջ, ես նաև հասկանում եմ, թե ինչքան տհաճ է դա աչքի համար, բայց մի կարևոր բան կա։ Ենթադրությունը սա է. եթե ես լինեի կոռուպցիոներ, ես կարո՞ղ էի իմ հոր անունով որևէ գործարք անել, թե ոչ։ Եվ այդ դեպքում պե՞տք է իմ հորը կանչեին, թե՝ ոչ։ Պետք է հասկանալ, որ մենք բոլորս իրավական սոցիումի մաս ենք, և 18 տարին լրացած ցանկացած անձ կարողանում է մասնակցել ընտրությունների։ Այսինքն այդ ինչպե՞ս է, որ մի դեպքում դա կարելի է, մյուս դեպքում՝ ոչ։ Դե եկեք ասենք, որ ծերերը, երիտասարդներն իրավունք չունեն մասնակցել ընտրություններին։ Այդպիսի մի երկիր սարքենք, որտեղ միջին տարիքի տղամարդկանցով հավաքվենք և հարցերը լուծենք «տղավարի»։ Սա՞ է պետության մեր ընկալումը։ - Շարմազանովը հայտարարում է, որ իրենց ժամանակ քաղաքական հետապնդում չի եղել։ - Ես չեմ ուզում իրենց և մեր ժամանակների հարթության մեջ պատասխանել դրան, բայց պարոն Շարմազանովը կարող է կարդալ այն միջազգային զեկույցները, որ գրվել են Հայաստանի մասին։ Կարող է կարդալ անկախ մամուլի հրապարակումները։ Ես չեմ ուզում զուգահեռ անցկացնել, որովհետև դա ընկալվելու է, որ բա որ այն ժամանակ անում էին, հիմա էլ մենք ենք անում տրամաբանության մեջ։ Այդպես չի։ Պրոցեսն իրավական է։ Բայց գոնե «Մարտի 1»-ից հետո շուրջ 200 քաղաքական ակտիվիստ է ձերբակալվել, իրենց ընտանիքները հալածվել են։ Նույն կերպ շարունակվել է դրանից հետո տեղի ունեցած քաղաքական և քաղաքացիական ընդվզումների ժամանակ։ Ես չգիտեմ, թե դա ինչպես կարելի է ձևակերպել, որ նույն ընկալման մեջ չլինի, բայց պարոն Շարմազանովը՝ որպես պատմաբան, հիշողության հետ լուրջ խնդիր ունի։ - Անդրադառնալով ՍԴ-ում ստեղծված իրավիճակին և ՍԴ վերջին աշխատակարգային որոշմանը, կարո՞ղ ենք արձանագրել, որ Ազգային ժողովն այս հարցում ձախողվեց։ - Ոչ, ես այդ պնդումը չեմ ընդունում։ Ես կարծում եմ, որ մեր ներկայությունը ընդհանուր քաղաքական փիլիսոփայության մեջ է և դա չի դադարում դիտարկել, որ ՍԴ-ում կա լուրջ ճգնաժամ, որ այդ մարդիկ նույնիսկ պարզ, հիմնավոր իրավական հարցմանը չեն պատասխանել։ Այս պրոցեսը շարունակական է։ Ես գիտեմ, որ կան տարընկալումներ, թե ինչպես պետք է այդ հարցերը լուծել կամ չլուծել։ Ընտրվել է քայլերի տրամաբանություն, որով առաջ ենք ընթանում։ Ես չեմ կարծում, որ խորհրդարանը որևէ կերպ ինչ-որ բան ձախողում է։ ԱԺ-ն ունի իր արագությունը, որոշումների կայացման իր տրամաբանությունը, ունի իր օրակարգը և կանոնակարգ օրենքը։ Այս բոլորի մեջ է տեղավորվում խորհրդարանի գործունեությունը։ - Դուք, ըստ էության, գիտեի՞ք, որ նման արձագանք է լինելու և փորձո՞ւմ էիք ՍԴ-ին։ - Իմ անձնական կարծիքով, մենք հնարավորինս անում ենք այն քայլերը, որոնք ամբողջապես տեղավորվում են ՀՀ Սահմանադրության մեջ։ Ամբողջ հեղափոխության ընթացքում այդ հարցը մեզ համար եղել է սկզբունքային։ Այդ տեսանկյունից մենք այդ դաշտում մեր ունեցած ամբողջ զինանոցն օգտագործում ենք, որը նորմալ է։ Այդ նույն մարդիկ, որ ասում էին՝ հանկարծ Փաշինյանը հրաժարական չտա, հետո տվեց ու տեսան, որ նորմալ եղավ, ոչ մի պատասխանատվության չենթարկվեցին իրենց մտածողության համար։ Դե մարդը կարծիք է հայտնում, իրավունք ունի, բայց հիմա էլ նույնկերպ կողքից ասում են՝ այսպես արեք, այնպես արեք։   Հարցազրոյցն ամբողջությամբ՝ lragir.am-ում
16:24 - 23 հոկտեմբերի, 2019
Պարոն Քոչարյանի մոտ կան իրականության որոշակի հալյուցինոգեն ընկալումներ, և կա հանրային բացարձակ կոնսենսուս |lragir.am|

Պարոն Քոչարյանի մոտ կան իրականության որոշակի հալյուցինոգեն ընկալումներ, և կա հանրային բացարձակ կոնսենսուս |lragir.am|

lragir.am: Մեր զրուցակիցն է ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր, Արտաքին հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Սոս Ավետիսյանը։ Պարոն Ավետիսյան, վերջին օրերին սահմանին լարվածությունն աճել է, ունեցել ենք զոհեր, սակայն ՀԱՊԿ-ից այս կապակցությամբ ոչ մի արձագանք չկա։ Նախորդ իշխանությունների ժամանակ կար այս խնդիրը, և նոր իշխանությունների դեպքում, կարծեք թե, ավանդույթը շարունակվում է։ Ինչպե՞ս եք գնահատում այս իրավիճակը։ Ես կարծում եմ, որ պետք է աշխատանք տարվի ՀԱՊԿ-ի հետ և նաև խորհրդարանական ձևաչափով, որը ՀԱՊԿ-ն ունի, հարցը բարձրացվի, ինչպես նաև բարձր մակարդակի հանդիպումների ժամանակ։ Բայց ես չէի ուզենա, որ մենք կենտրոնանանք ՀԱՊԿ-ից եկող սպասվելիք արձագանքների վրա։ Այդ բոլոր դեպքերը պետք է արագ գրանցվեն և տեղեկացվեն նաև համանախագահող բոլոր երկրներին, նաև ԱՄՆ-ին և Ֆրանսիային, որպեսզի հստակ լինի, որ Ադրբեջանն ապակառուցողական գործընթացների մեջ է։ Ինձ թվում է՝ նրանք կաշկանդված էին այն տրամաբանությամբ, որը բանակցություններում դրված է, պետք է մթնոլորտը լավացնել, նոր խոսել որևէ բանից։ Այդ մթնոլորտը փչացնելու դիտավորությունը հենց այն է, որ թույլ չտան այդ խաղը երկար շարունակվի։ Մամուլը գրում է, որ ՌԴ փոխարտգործնախարարի պաշտոնում Գրիգորի Կարասինին փոխարինելու երեք հավակնորդներից ամենահավանական է դիտվում Իվան Վոլինկինը: Ինչպե՞ս եք գնահատում այս հանգամանքը, որքանո՞վ է սա Հայաստանի համար վտանգավոր նշանակում։ Ռուսաստանի ԱԳՆ-ում կա առանձին հետխորհրդային տարածքով զբաղվող ստորաբաժանում։ Եթե պարոն Վոլինկինը լինի ԱԳ փոխնախարար, արդյոք իր պրոֆիլում է լինելու, թե ոչ։ Մենք սա էլ պետք է հաշվի առնենք։ Բայց նաև մենք պետք է հարգենք այն ընտրությունը, որ կատարում են մեր գործընկերները։ Սա իրենց ներքին գործն է, և այստեղ որևէ խնդրահարույց բան չեմ տեսնում։ Չեմ կարծում, որ դա որևէ կերպ կազդի Հայաստան-Ռուսաստան հարաբերությունների վրա։ Այդուհանդերձ, եթե կան հանցադրումներ, թե դեսպանը ինչպես է տեսել իրավիճակը, ԱԳ նախարարն ինչպես է տեսել, դրանք պետք է տարբերակվեն։ Այստեղ անելիքներ կան։ Վերջերս Ռուսաստանի պատգամավորների կողմից քննարկման ժամանակ անդրադարձ է եղել Հայաստանում կառավարման խորհրդարանական մոդելի անցնելուն, նրանք լուրջ վտանգներ են տեսել՝ բերելով Հայաստանի օրինակը և նկատել, որ դա այնքան էլ լավ տեղ չի տանում։ Ռուսաստանի մեր գործընկերները ազատ են ընտրելու այն քաղաքական համակարգը, որը հարմար են գտնում իրենց պետության կառավարման և զարգացման համար: Այստեղ մենք ասելիք չունենք։ Հայաստանում խնդիրը խորհրդարանական դառնալ-չդառնալը չէր։ Խնդիրն այն է, որ խորհրդարանականի սոուսի տակ ոմն անձ փորձում էր երրորդ ժամկետով կառավարել։ Այսինքն լիներ նախագահական, կիսանախագահական, թե խորհրդարանական, եթե Սերժ Սարգսյանը փորձելու էր երրորդ ժամկետի գնալ, ցնցումները լինելու էին։ Սա է մեխը, իսկ թե կառավարման համակարգն ինչպիսին է, դա երկրորդական էր։   Ավելին՝ lragir.am-ում
06:01 - 01 օգոստոսի, 2019