Երևանի քաղաքապետարան

Երևանի քաղաքապետարանը համայնքային ծառայություններ իրականացնող պետական մարմին, որի նպատակն ու խնդիրն ավագանու և քաղաքապետի լիազորությունների լիարժեք և արդյունավետ իրականացման, ինչպես նաև քաղաքացիական իրավահարաբերություններին ավագանու և քաղաքապետի մասնակցության ապահովումն է։ Երևանի քաղաքապետը և ավագանին քաղաքապետարանի միջոցով համակարգում Երևանի ենթակայության հիմնարկների, առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների գործունեությունը, կազմակերպում հանրապետական գործադիր մարմինների և դրանց՝ Երևանի տարածքային ծառայությունների հետ հարաբերությունները։

Քաղաքապետարանը ստեղծվում, վերակազմակերպվում և նրա գործունեությունը դադարեցվում է ավագանու որոշմամբ։ 

Ավտոբուս նստողների 56 տոկոսն է վճարում ուղևորության համար սահմանված կարգով |fip.am|

Ավտոբուս նստողների 56 տոկոսն է վճարում ուղևորության համար սահմանված կարգով |fip.am|

fip.am: Երևանում հանրային տրանսպորտից՝ ավտոբուսներից օգտվողների 56.1 տոկոսը վճարում է քաղաքապետարանի սահմանած կարգով, 2.5 տոկոսը, որպես թանկացման դեմ բողոքի ակցիա, վճարում է 100 դրամ, 27.2  տոկոսը չի էլ փորձում վճարել, իսկ 14․2 տոկոսը փորձում է վճարել, բայց դա չի ստացվում: 2025 թվականի փետրվարի 1-ից Երևանում գործում են հանրային տրանսպորտի նոր սակագները: Սակագների փոփոխության գործընթացն ուղեկցվում է նաև վճարման նոր համակարգի ներդրման հետ: Այժմ քաղաքացիները հանրային տրանսպորտով երթևեկության համար կարող են վճարել միայն «Թելսել» հավելվածով, բանկային քարտերով, փաթեթային սակագների քարտերով կամ «Թելսել» տերմինալներից ձեռք բերված QR կոդով թղթիկներով: «Փաստերի ստուգման հարթակը» որոշել է պարզել, թե որքանով են հիմնավոր այս ճամբարների պնդումները, և իրականացրել է համակարգված դաշտային աշխատանք: Մասնավորապես, մենք դիտարկել ենք 10 երթուղիներում 10 ավտոբուսների՝ պիկ և սովորական ժամերի ուղևորահոսքը ավտոբուսների միջից՝ գրանցելով բոլոր ուղևորների վարքը, մասնավորապես՝ քանի՞սն են վճարում սահմանված կարգով, քանի՞սն են կանխիկով 100 դրամ թողնում ու անցնում առաջ, իսկ քանի՞սն առհասարակ չեն վճարում: Բացի սա, մենք արձանագրել ենք նաև այն դեպքերը, երբ քաղաքացիները փորձել են վճարել, սակայն չեն կարողացել, քանի որ խնդիրներ են առաջացել վալիդատորների հետ: Նշենք, որ ուսումնասիրությունը կատարվել է փետրվարի 5-ին և 6-ին: 10 երթերից 2-ը եղել են առավոտյան պիկ ժամին, 5-ը` երեկոյան պիկ ժամերին և 3-ը՝ ոչ պիկ ժամերին: Ընտրվել են թե Երևանի կենտրոնով անցնող և թե կենտրոնը շրջանցող երթուղիներ: Դիտորդները, որպես կանոն, հետևել են երթուղուն դրա առաջին կանգառից մինչև վերջին կանգառը՝ նստած լինելով վալիդատորին առավելագույնս մոտիկ: Մետրոպոլիտենը չի դիտարկվել: Այսպիսով, դիտարկման ընթացքում ավտոբուսներ են նստել, ընդհանուր առմամբ, 677 ուղևորներ, որոնց 56.1 տոկոսը վճարել է սահմանված կարգով, 2.5 տոկոսը վճարել է 100 դրամ, 27.2 տոկոսը առհասարակ չի վճարել, 14.2 տոկոսը փորձել է վճարել, բայց չի կարողացել:  Նկատենք նաև, որ վճարել փորձող և չկարողացող ուղևորների մի մասը իրապես ջանք էր գործադրում վճարելու համար, իսկ մյուս մասը, առերևույթ, միտումնավոր էր այնպես անում, որ չվճարի: Մենք, իհարկե, չենք կարող գնահատել, թե վճարել փորձող-չստացվողների որքան մասն էր դիտավորյալ այդպես անում: Նկատվում էին դեպքեր, երբ ուղևորն ակնհայտորեն հին QR-կոդով տոմս էր փորձում վալիդացնել և մերժումից հետո առաջ էր անցնում, բայց լինում էին նաև իրավիճակներ, երբ մի ուղևոր փորձում էր բանկային քարտով վճարել իր և այլ ուղևորի համար, բայց վալիդատորը միայն մեկ վճարումն էր ընդունում: Շարունակությունը՝ սկզբնաղբյուր կայքում
15:45 - 07 փետրվարի, 2025
Տրանսպորտի սակագնի թանկացումը ՄԻՊ-ի իրավասության շրջանակներում չէ. Անահիտ Մանասյան |aravot.am|

Տրանսպորտի սակագնի թանկացումը ՄԻՊ-ի իրավասության շրջանակներում չէ. Անահիտ Մանասյան |aravot.am|

aravot.am: «Տրանսպորտի սակագնի թանկացումը ՄԻՊ-ի իրավասության շրջանակներում ընդգրկված հարց չէ, հետեւաբար, ես չեմ այն անձը, ով կարող է պատասխանել հարցին՝ արդյոք տրանսպորտը պե՞տք է թանկանա եւ ինչքա՞ն գումարով»,- կառավարության այսօրվա նիստից հետո լրագրողների հետ ճեպազրույցում ասաց մարդու իրավունքների պաշտպան Անահիտ Մանասյանը՝ անդրադառնալով տրանսպորտի սակագնի թանկացմանը։ Անահիտ Մանասյանն ասաց, որ ստացել են դիմում-բողոքներ, որոնք վերաբերում են այն դեպքերին, որ քաղաքացիները թիրախավորվում են։ «Այն պարագայում, երբ, օրինակ, մարդիկ չեն ուզում մասնակցել ակցիաներին, բողոքում են, որ թիրախավորվել են։ Մենք նաեւ բողոքներ ենք ստացել քաղաքացիներից, ովքեր գտնվում են հանրային տրանսպորտում, եւ այդ ընթացքում, օրինակ, նկարահանում է իրականացվում տրանսպորտում, բայց իրենք չեն ուզում, որ իրենց անձնական տվյալները հրապարակվեն։ Սակայն բոլորս ենք տեսնում, որ տեսանյութերը տարածվում են։ Սրանք մարդու իրավունքներին վերաբերելի հարցեր են, եւ դրանց մենք անդրադարձ ենք կատարում»,- նշեց նա։  Լուսանկարը՝ Ալեքսանդր Պատրինի
14:15 - 06 փետրվարի, 2025
Քաղաքապետարանի 2 պաշտոնյա մեղադրվում է կաշառքի գործով․ նրանք կալանավորվել են

Քաղաքապետարանի 2 պաշտոնյա մեղադրվում է կաշառքի գործով․ նրանք կալանավորվել են

Երեկ ձերբակալված անձանցից 4-ի նկատմամբ կալանքը որպես խափանման միջոց կիրառելու միջնորդություն է ներկայացվել, որը դատարանը բավարարել է։  Այս մասին «Ինֆոքոմի» հարցին ի պատասխան հայտնեց Հակակոռուպցիոն կոմիտեի մամուլի քարտուղար Մարինա Օհանջանյանը՝ հավելելով, որ կալանավորվածներից 2-ը Երեւանի քաղաքապետարանի պաշտոնատար անձինք են։ Այլ մանրամասներ այս մասին չեն հաղորդվում։  Նշենք, որ մեր տեղեկություններով՝ նրանց մեղադրանքներ են ներկայացվել կաշառք ստանալու եւ ստանալուն օժանդակելու հոդվածներով։ «Ինֆոքոմի» տեղեկություններով՝ կալանավորված պաշտոնյաներն են Երևանի քաղաքապետարանի հասարակական կարգի պահպանության ղեկավար Արամ Գյուլզադյանը եւ նույն վարչության տարածքային բաժնի պետ Միքայել Ղիմոյանը։  Մյուս երկու անձինք քաղաքապետարանի նախկին պաշտոնյաներ են՝ մեկ այլ վարչության պետ Ռոբերտ Դարբինյանը եւ վարչության պետի տեղակալ Արամ Այվազյանը։ Հիշեցնենք՝ Երևանի քաղաքապետի խոսնակ Հայկ Կոստանյանը հայտնել էր, որ ձերբակալվել են Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակիցներ՝ առանց հավելյալ մանրամասների։ 
11:20 - 06 փետրվարի, 2025
Մարդիկ ամոթից իրենց ընտանեկան փոքրիկ բյուջեից գումար են կտրում, վճարում տրանսպորտի համար, պետք է թույլ չտալ. ավագանու անդամ
 |tert.am|

Մարդիկ ամոթից իրենց ընտանեկան փոքրիկ բյուջեից գումար են կտրում, վճարում տրանսպորտի համար, պետք է թույլ չտալ. ավագանու անդամ |tert.am|

tert.am: Երևանում տրանսպորտի թանկացման դեմ բոյկոտն ու պայքարը շարունակվում է: Երևանի «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Արմեն Քոչարյանը լրագրողների հետ զրույցում նշեց, որ մարզերում չի փոխվել տրանսպորտի գինը, և քաղաքացիները նշում են՝ 100 դրամով գալիս են, արդեն քաղաքում շարունակում են վճարել 150 դրամ, ինչը մեծ դժգոհություններ է առաջացնում քաղաքացիների մոտ: «Բոլորը բոյկոտում են, ասում են՝ կան մարդիկ դեռևս վճարում են՝ ամոթի զգացումից ելնելով, հիմնականում դժգոհությունը մեծ է: ՄԵնք այս պահին այստեղ կոչ ենք անում մեր քաղաքացիներին, իրազեկում ենք, որ պետք է չվճարել ընդհանրապես: Քաղաքային իշխանությունները 10 օր առաջ 300 դրամից իջեցրեցին՝ 150 դրամ, քաղաքացիների բոյկոտի ու պայքարի շնորհիվ, ու բոյկոտն ու պայքարը շարունակելով՝ տրանսպորտը պետք է մնա 100 դրամ»,- ասաց նա: Ըստ ավագանու անդամի՝ քաղաքացիները պետք է չամաչեն, վատ չզգան չվճարելուց, դա իրենց սահմանադրական իրավունքն է, սա հասարակական տրանսպորտ է, իսկ հասարակական տրանսպորտը պատկանում է  հասարակությանը: «Պետք է չվճարեն նրա համար, որ իրենց կողքին գտնվող քաղաքացիները չունեն, որ վճարեն, ովքեր որ վճարում են՝ ամոթից ելնելով, իրենց ընտանեկան փոքրիկ բյուջեից կտրում են այդ 50 դրամը, որն ամսվա կտրվածքով մեծ գումար է կազմում և վճարում են: Այսինքն, թույլ չպետք է տալ, որ քաղաքային իշխանությունը մտնի քաղաքացու գրպանը, չվճարելով միայն կարող ենք հասնել արդյունքի»,- ասաց նա:
11:14 - 06 փետրվարի, 2025
Եթե բոյկոտը արդյունք տա, մի բանի հասնենք, էդ չբոյկոտողները կօգտվեն չէ՞. քաղաքացի |news.am|

Եթե բոյկոտը արդյունք տա, մի բանի հասնենք, էդ չբոյկոտողները կօգտվեն չէ՞. քաղաքացի |news.am|

news.am: Արդեն 5-րդ օրն է՝ Երեւանում տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի գործողություններ են ընթանում։ Քաղաքացիները կամ վճարում են 100 դրամ, կամ պարզապես չեն վճարում: «Ես օրական 4 անգամ օգտվում եմ տրանսպորտից. երեկ մի անգամ տնից գալուց գումարը 100 դրամը դրել եմ, իջել եմ, բայց վարորդն ասաց՝ չենք վճարում, ես էլ մյուս երեք անգամը անվճար եմ երթեւեկել»,- ասաց կանգառում տրանսպորտի սպասող կանանցից մեկը, ով միացել է տրանսպորտի թանկացման դեմ բոյկոտի գործողություններին: «Հենց նոր էլ մի միջադեպ եղավ. Մի կին ասում էր՝ այն կողմ գնացեք, ինչ եք ժողովրդին խառնում: Ես էլ ասացի՝ դուք այդպես եք ասում, ձեզ նման մի ինչ-որ մասսա էլ է նույնը մտածում, բայց մենք պետք է համախմբվենք, մենակ 150 դրամը չի, միանգամից թանկացրեցին աղբի վարձը, գույքահարկը, տրանսպորտը: Հիմա հլը չեն կողմնորոշում ինչ է լինելու իրենց հետոն: Հետո ասելու են՝ «այ մարդ, ինչի՞ չմիացանք այդ ժողովրդին»։ Հազիվ-հազիվ մեր ժողովուրդը ոտի է հելել, միացեք իրար, մի բանի հասնենք։ Իսկ որ մի բանի հասնենք, իրենք կօգտվեն, չէ՞: Այն, որ  Թուրքիան նոր քարտեզ է ցուցադրում ամբողջ Հայաստաը մեջ, թող դրա մասին մտածեն, թող երկրի մասին մտածեն: Ընկել ես կոպեկների հետևից, քի՞չ են աշխատում: Այն մարդիկ, որ ասում են՝ դա մեր պետության համար է, իրենք բոլորը  իրենց մարդիկ են, ոչ թե հասարակ ժողովուրդը»,- ասաց կինը: Լուսանկարը՝ Ալեքսանդր Պատրինի 
12:19 - 05 փետրվարի, 2025
 Տրանսպորտի սակագնի թանկացման դեմ ակցիան շարունակվում է․ քաղաքացիները տարբեր դիրքորոշում ունեն

Տրանսպորտի սակագնի թանկացման դեմ ակցիան շարունակվում է․ քաղաքացիները տարբեր դիրքորոշում ունեն

Տրանսպորտի սակագնի փոփոխության դեմ ակցիաները շարունակվում են։ Ակցիայի շրջանակում Հայկ Մարությանը և համակիրները մտնում են տարբեր երթուղայիններ, հորդորում քաղաքացիներին վճարել 100 դրամ։  Քաղաքացիները հիմնականում բողոքում են տրանսպորտի թանկացման դեմ, նրանցից մեկը նշեց․ «Իշխանությանը պետք է զրկել պադավատներից և թող իրենք տրանսպորտով երթևեկեն։ Իրենց գրպաններին կպնել հնարավոր չի, մենակ ժողովրդի գրպաններին, իրենց շատ պե՞տք ա՝ ես 100 կվճարեմ, 200 թե 300»։ Բոյկոտող մեկ այլ քաղաքացի նշեց․ «Ես 75 հազար դրամ աշխատավարձ եմ ստանում, ինչքա՞ն տամ տրանսպորտին»։ Կան քաղաքացիներ, որոնք նշում են՝ իրենք ևս դեմ են թանկացմանը, բայց 150 դրամը վճարում են․ «Վճարում եմ, որովհետև հենց ժողովուրդն է քո վրա կռիվ տալիս․․․ Ասում են՝ վճարեք»։ Քաղաքացիների մի մասին կարծիքով էլ 150 դրամ վճարելը նորմալ է․ «Տեսե՞լ եք տրանսպորտների որակը, այո, նորմալ է, եթե ուզում ես լավ ապրել, պետք է վճարես»։ Նշենք, որ ավտոբուսների մեջ ժամանակ առ ժամանակ վեճ է սկսվում ինչպես տարբեր տեսակետներ ունեցող քաղաքացիների միջև, այնպես էլ քաղաքացիների և ակցիայի մասնակիցների միջև։  Վեճ տեղի ունեցավ նաև ավտոբուսի վարորդի և բոյկոտող քաղաքացու միջև։ Վարորդը հորդորում էր չդնել մանրադրամը ավտոբուսի մեջ՝ նշելով, որ այդ 100 դրամի պատճառով կարող է կորցնել իր աշխատանքը։
16:31 - 04 փետրվարի, 2025
Թող հրապարակեն, թե քանի մարդ է օգտվել իրենց «փառապանծ» փաթեթներից. Հայկ Մարության
 |news.am|

Թող հրապարակեն, թե քանի մարդ է օգտվել իրենց «փառապանծ» փաթեթներից. Հայկ Մարության |news.am|

news.am: Միակ մարդիկ, որ տանում են տրանսպորտային համակարգը կոլապսի, դա այսօրվա քաղաքային իշխանություններն է։ Այս մասին այսօր՝ փետրվարի 3-ին քաղաքապետարանի դիմաց լրագրողների հետ զրույցում նշեց Երեւանի նախկին քաղաքապետ Հայկ Մարությանը՝ արձագանքելով քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանի հայտարարությանը, թե ուզում էին համակարգը տանել կոլապսի, բայց ձախողվել են եւ իրենք վերջակետ կդնեն «այս քաղաքական շոուին»: «Ես հորդորում եմ մեր քաղաքային իշխանություններին, որպեսզի հաշվետու լինեն ժողովրդին և օրինակ մոտակա օրերին հրապարակեն, օրինակ հունվարին իրենց հավաքագրումները ինչքա՞ն են եղել, համեմատենք անցած տարվա հունվարի հետ: Հունվարը բաց թողեցինք, փետրվար ամսից թող մի քանի օր էլ անցնի, խնդրում եմ, թող մի հատ թվերը հրապարակեն, տեսնենք հավաքագրումները ինչ վիճակում են անցած տարվա փետրվարի նույն օրերի հետ համատած: Կտեսնենք՝ իրենց գովերգած փառապանծ փաթեթները քանի հոգի են գնել ու օգտվել: Իրենք ասում են՝ ինչ լավ փաթեթներ են, ասում էին՝ մեր փաթեթով 100 դրամ է գալիս, եթե հաճախ ես օգտվում 100-ից էլ պակաս է: Հիմա իրենք սահմանել են 150 դրամ, մի հատ տեսնենք, բա որ փաթեթով 100 դրամ է գալիս կամ ավելի պակաս, քանի՞ հոգի է գնել այդ փաթեթները: Մարդիկ հաշվել գիտեն: Երկրորդը՝ փառապանծ այդ 300 դրամանոց տոմսը, որ իրենք ասում են երեք ուղևորության համար է, ստացվում է, որ մեկ ուղերությունը 100 դրամ է, եւ զուգահեռաբար վաճառում են 150 դրամանոց տոմս: Հիմա ինձ հետաքրքիր է՝ եթե այդ 300 դրամանոց տոմսը այնքան լավն է, մի հատ տեսնենք, քանի՞ գոհ է գնել այդ տոմսը: Անգամ ինձ հետաքրքիր է տարվա կտրվածքով՝ 2025-ի վերջում տեսնենք, թե քանի մարդ է գնել այդ տոմսը: Սրանով ես ցույց եմ տալիս, որ բացարձակ ոչ մի աշխատանք այդտեղ չի կատարվել, ոչ մի հաշվարկ չկա, ոչ մի պատկերացում չկա, ոնց են օգտվելու մարդիկ, ում է պետք, ում պետք չէ, ով քանի անգամ է օգտվելու: Մարդիկ մեծամասամբ օգտվելու են կամ մեկ ուղևորության տոմսից կամ բոյկոտելու իրենց հնարավորությունից»,- հայտարարեց Մարությանը:
18:32 - 03 փետրվարի, 2025
Ինչու է բանկային քարտերից գումար գանձվում, երբ վալիդատորը մերժում է ցույց տալիս. պարզաբանել է Երևանի փոխքաղաքապետը

Ինչու է բանկային քարտերից գումար գանձվում, երբ վալիդատորը մերժում է ցույց տալիս. պարզաբանել է Երևանի փոխքաղաքապետը

Երևանի փոխքաղաքապետ Սուրեն Գրիգորյանը քաղաքապետարանի գործակարգավարական նիստին անդրադարձավ այն հրապարակումներին, որ քաղաքացիների բանկային քարտերից հավելյալ գումարներ են գանձվում չգնված ուղետոմսերի համար:  Նա նշեց, որ քաղաքացիների դիմումների ուսումնասիրությամբ արձանագրել են, որ հաճախ քաղաքացիներն օգտվում են, ինչ-ինչ պատճառներով, այդ թվում՝ միջոցների անբավարար լինելու պատճառով պարտք է ձևավորվում, և հետագայում այդ պարտքի գանձումը իրենց կողմից դիտարկվում է, որ մերժում տեղի ունեցավ, բայց գումարը գանձվեց: «Տպավորությունն այն է, որ հավելյալ գումար է գանձվում, բայց լրիվ այլ գործընթաց է տեղի ունենում: Համակարգը դեռ ներդրման փուլում է..., եթե իսկապես արձանագրվի, որ տեխնիկական խնդրի պատճառով, օրինակ, ինչ-որ սխալ է տեղի ունենում, մենք կուսումնասիրենք, և բոլոր վնասները կփոխհատուցենք, եթե այդպիսիք լինեն»,- ասաց նա՝ հորդորելով քաղաքացիներին առաջացած խնդիրների մասին հայտնել քաղաքապետարանին: Նա նշեց, որ առնվազն այս պահին այդ հայտարարությունները հաստատող դեպք իրենք չեն արձանագրել: «Խոսքն այն մասին է, որ քաղաքացին բանկային քարտով վճարում է իրականացրել հանրային տրանսպորտում: Ամենայն հավանականությամբ իր հաշվի վրա գումար չի եղել, և մի քանի օր հետո համակարգը փորձում է այդ գումարը քաշել բանկային քարտից, ուղղակի օրերի տարբերությունն է, մարդն ասում է՝ էսօր չեմ օգտվել... Կարող է՝ երեք օր առաջ եք օգտվել, հաշվին գումար չի եղել, և երեք օր հետո է փորձում քաշել»,- հավելյալ պարզաբանեց քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը:
10:31 - 03 փետրվարի, 2025
«Քաղաքական շոուները պետք է ունենան իրենց վերջնակետը». Ավինյանը շնորհակալություն հայտնեց քաղաքացիներին իրենց վարած քաղաքականությանն աջակցելու համար

«Քաղաքական շոուները պետք է ունենան իրենց վերջնակետը». Ավինյանը շնորհակալություն հայտնեց քաղաքացիներին իրենց վարած քաղաքականությանն աջակցելու համար

Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը շնորհակալություն հայտնեց քաղաքացիներին Երևանի քաղաքապետարանի վարած քաղաքականությանը աջակցելու համար: Այս մասին նա ասաց Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ: Նրա խոսքով միասնական տոմսային համակարգին անցումը բարդ ճանապարհ էր. «Ես իրապես ուրախ եմ, որ մենք ընդհանուր մեկ էջի վրա ենք և հասկանում ենք՝ ինչ թէ տեղի ունենում և ինչի համար: Միասնական տոմսային համակարգի ներդրումը առաջին հերթին որակյալ տրանսպորտ ունենալու համար է արվում, որ մենք շարունակաբար կարողանանք ձեզ տեղափոխել որակյալ տրանսպորտով»: Երևանի քաղաքապետը շնորհակալություն հայտնեց նաև վարորդներին. «Ես գիտեմ՝ այս մեկ երկու օրերին որոշ դեպքերում իրենց նյարդելը լարվել են, բայց շնորհակալություն եմ հայտնում իրենց համբերատարության համար»: «Տարբեր քաղաքական ուժեր իրենց նպատակներն ունեն, և իմ գնահատմամբ հիմնական նպատակը ոչ թե արդեն գնի խնդիրն է, այլ ընդհանուր փորձ էր կատարվում համակարգը տանել կոլապսի, որը բացարձակապես ձախողվեց, որովհետև վերադարձ միասնական տոմսային համակարգից 100 դրամների ուղղակի անհնար էր»,- ասաց Ավինյանը՝ հավելելով, որ տեսել են 100 դրամներով տրանսպորտի որակը: Նա նշեց, որ երևանցիները, ընդհանուր առմամբ, հասկացել են այս տրամաբանությունը և աջակցում են դրան: «Քաղաքական շոուները պետք է ունենան իրենց վերջնակետը հասարակական տրանսպորտում: Էդտեղ էլ մենք գործուն ջանքեր պետք է գործադրենք... Դրա վերջն էլ պետք է տանք: Իհարկե շատ ավելի հանգիստ, զսպված, մեր քաղաքական ընդդիմախոսների հետ հարգանքով»,- եզրափակեց նա՝ նշելով, որ ակնկալում է, որ հաջորդ շաբաթներին ակնկալում է ուղևորափոխադրումներ թվեր:
10:04 - 03 փետրվարի, 2025
Տրանսպորտի թանկացման դեմ բոյկոտը շարունակվում է

Տրանսպորտի թանկացման դեմ բոյկոտը շարունակվում է

Երրորդ օրն է՝ Երևանում տրանսպորտի մեկանգամյա երթևեկության ուղետոմսի արժեքը 150 դրամ է:  Վաղ առավոտից տարբեր կանգառներում են ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամները. նրանք հորդորում են չվճարել ընդհարապես, մինչև օրինական սակագին կսահմանվի: Երևանի նախկին քաղաքապետ Հայկ Մարությանն էլ նախօրեին նշել է, որ հույս ունեն՝ բոյկոտը այսօրվանից մեծ թափ է առնելու, որովհետև միանալու են ուսանողներն ու աշխատող քաղաքացիները: «Չենք վճարելու» ուսանողական նախաձեռնությունը ևս տարբեր երթուղայիններում հորդորում է քաղաքացիներին միանալ բոյկոտին ու չվճարել 150 դրամ: Քաղաքացիներ կան նաև, որ վճարում են նոր սահմանված սակագնով: Հիշեցնենք, որ հունվարի 31-ին Երևանի ավագանին 33 կողմ ձայնով ընդունել է որոշում, որով մեկ ուղևորության համար սահմանել է 150 դրամ արժեք: Մնացած բոլոր փաթեթները շարունակում են գործել նույն արժեքներով, միայն հունվար և փետրվար ամիսներին գնված անսահմանափակ փաթեթների դեպքում դրանք կգործեն հավելյալ 30 օր տևողությամբ:
09:47 - 03 փետրվարի, 2025
Մեկ ուղևորության համար սահմանվեց 150 դրամ․ ավագանին որոշումն ընդունեց

Մեկ ուղևորության համար սահմանվեց 150 դրամ․ ավագանին որոշումն ընդունեց

Երևանի ավագանին 33 կողմ ձայնով ընդունեց որոշում, որով մեկ ուղևորության համար սահմանեց 150 դրամ արժեք:  Նշենք, որ մնացած բոլոր փաթեթները շարունակում են գործել նույն արժեքներով, միայն հունվար և փետրվար ամիսներին գնված անսահմանափակ փաթեթների դեպքում դրանք կգործեն հավելյալ 30 օր տևողությամբ: Հիշեցնենք, որ Երևանում ներդրվում է հանրային տրանսպորտի նոր միասնական տոմսային համակարգ, որն ամբողջությամբ կսկսի գործել փետրվարի 1-ից։  Երևանի քաղաքապետարանը ներկայացրել էր հիմնական փաթեթները, որոնք նախատեսված էին 90 րոպեից մինչև մեկ տարվա համար։ Այսինքն, օրինակ, կարճաժամկետ ուղևորության համար նախատեսված էր 90 րոպե - 3 ուղևորություն տարբերակը և այլն։ Ավելի ուշ քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը հայտարարեց, որ փետրվարի 11-ի Երևանի ավագանու նիստ կգումարվի, որի ժամանակ առաջարկելու են միասնական տոմսային փաթեթների նոր սակագների վերաբերյալ փոփոխություններ։ Փոփոխությունները հետևյալն էին։  10 ուղևորություն – 2000 ՀՀ դրամ՝ օգտագործման ժամկետը 45 օր, ներկայիս 2200 ՀՀ դրամի և 30 օրվա փոխարեն։ 300 ՀՀ դրամ՝ օգտագործման ժամկետը 180 րոպե, ներկայիս 90 րոպեի փոխարեն։ 1 օր – 900 ՀՀ դրամ՝ անսահմանափակ ուղևորություններ, ներկայիս 8 ուղևորափոխադրման սահմանափակման փոխարեն։ 7 օր – 5000 ՀՀ դրամ՝ անսահմանափակ ուղևորափոխադրումներ, ներկայիս 30 ուղևորափոխադրման սահմանափակման փոխարեն։ Օրեր առաջ էլ քաղաքապետը հանդես եկավ հայտարարությամբ՝ նշելով, որ ավագանու արտահերթ նիստ կգումարվի՝ առաջարկով, որ մեկ ուղևորության համար սահմանվի 150 դրամ և անսահմանափակ փաթեթների երկարացվեն հավելյալ 30 օրով։
13:28 - 31 հունվարի, 2025
Չունեք բացատրություն, հետեւաբար մարդկանց մոտ հարց է առաջանում՝ ինչու 150 դրամ եւ ոչ թե 75. Հայկ Գրիգորյան
 |aravot.am|

Չունեք բացատրություն, հետեւաբար մարդկանց մոտ հարց է առաջանում՝ ինչու 150 դրամ եւ ոչ թե 75. Հայկ Գրիգորյան |aravot.am|

aravot.am:  «Մարդկանց համար պարզ չի, թե ինչն է փոփոխվում, նաեւ մարդիկ հասկանում են մի բան, որ «Քաղաքացիական պայմանագիրն» ինքն իրեն խայտառակում է, որովհետեւ մեկ ամիս առաջ «Քաղաքացիական պայմանագիրն» եւ իրեն սպասարկող ուժերը, այդ թվում՝ «Հանրային ձայնը» միաձայն ասում էին, որ կա հստակ հաշվարկ, կան թվեր, մենք մի կոպեկ ավել չենք ուզում գանձել, սա թանկացում չի, սա նվազագույն թիվն է, որը պետք է, որ մեր տրանսպորտային համակարգը կարողանանք պահպանել, բայց 30 օր հետո գալիս ասում եք՝ մենք հիմա սահմանում ենք 150 դրամ»,- Երեւանի ավագանու արտահերթ նիստում նշեց ավագանու «Ազգային առաջընթաց» խմբակցության անդամ Հայկ Գրիգորյանը: «Պարոն Գրիգորյանն այդքան խոսում է՝ այդ 300 դրամի վրա եք կենտրոնացել… Հա, թեկուզ 170 դրամ, ու 170 դրամն էլ իջնում է 150, բա հարց չի առաջանո՞ւմ ձեր մոտ, ինչու էիք մեկ ամիս առաջ ասում 170 դրամ, թեկուզ 1 դրամ լիներ: Այսինքն՝ եթե մեկ ամսվա մեջ մի բան է փոխվում, դուք պետք է դրա բացատրությունն ունենաք: Եթե չունեք դրա բացատրությունը, իսկ դուք չունեք, մարդկանց մոտ հարց է առաջանում, բա ինչու 150, եթե ոչ 75»:
13:04 - 31 հունվարի, 2025