Գիտարբուք+ մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, ՀՊՄՀ դասախոս Միշա Թադևոսյանի և «Դասավանդիր Հայաստան» կրթական հիմնադրամի ընտրության բաժնի ղեկավար Հռիփսիմե Խանզադյանի հետ։
- Ծանոթություն
- Կրթության կարևոր դերակատարները
- Ո՞վ է 21-րդ դարի սովորողը, ինչպե՞ս մոտիվացնել նրան
- Աժեքահեն կրթությունը
- Սովորողին ճանաչելը՝ գործընթացների արդյունավետության հիմք
- Որտե՞ղ է պետք փնտրել հանրակրթության ոլորտի խնդիրների լուծումը
- Երևակայության զարգացումը դպրոցում
- Ուսուցիչների «հուզական այրումը», վերապատրաստումները
- Ուսուցչի արժևորման անհրաժեշտությունը
- Ովքե՞ր են Հայաստանում ուսուցիչ դառնում
- Մասնակցայնությունը դպրոցում․ ոլորտի մասնագետները՝ կրթական համակարգից ներս
- Կրթական համակարգի վերաբերյալ «անկեղծ զրույցի», միմյանց վստահելու անհրաժեշտությունը
- Ուսուցչի գրավիչ կերպարի ստեղծումը՝ ապագայում ուսուցիչներ ունենալու համար
- Բուլինգը, 12-ամյա կրթությունը
- Աշխատավարձի բարձրացում, սոցիալական երաշխիքներ՝ դպրոցում դասավանդողների համար
- Աշակերտների գրագիտությունը, հմտությունները
- Բուհակա՞ն, թե՞ ոչ ֆորմալ կրթություն
comment.count (0)